הפועל באר שבע ניצחה הערב (שני) 0:1 את גורניק לצ'נה הפולנית משער מאוחר (82) של אדריאן פאון, אבל הבשורה היותר מעניינת נרשמה לאחר משחק ההכנה עם ההודעה כי איתן טיבי בן ה-35 ימשיך לעונה שלישית ברציפות במועדון.
מדובר במשחק ההכנה השלישי שמקיימת הקבוצה במחנה האימון בפולין, כשהראשון הסתיים בניצחון 0:3 על וולנטרי הרומנית והשני הסתיים בהפסד 3:1 לוויסלה קראקוב.
2 צפייה בגלריה
טיבי
טיבי
המשכיות. טיבי
(צילום: עוז מועלם)
התכנון המקורי היה שבאר שבע תפגוש הערב את אומוניה ניקוסיה הקפריסאית ומחר את טרנצ'ין הסלובקית, אך המשחקים הללו בוטלו, לטענת אנשי באר שבע בשל קשיים לוגיסטיים שגרמו ליריבות לוותר על המשחקים.
בלית ברירה קבעה באר שבע שני משחקי אימון נגד יריבות פולניות מקומיות מהליגה השניה בארצם: גורניק לצ'נה ופושצ'ה ניפלמוביצ'ה, אותה תפגוש מחר.
2 צפייה בגלריה
פאון
פאון
שער ניצחון. פאון
( צילום: עוז מועלם)
לאחר שבמשחק האימון הקודם עלתה באר שבע בהרכב די נסיוני עם שחקנים שלא אומרים להיות מובילים בסגל ותוך דקות ספורות ספגה שלושה שערים, הפעם בחר המאמן אליניב ברדה לפתוח בהרכב חזק מאוד. כמו כן, יחסית למשחק אימון לא נערכו הרבה חילופים, שכן כאמור מחר (18:30) יערך משחק נוסף והמאמן חילק את דקות המשחק בהתאם.
עדן שמיר, שמחלים מפציעה, ושגיב יחזקאל, שהצטרף באיחור בשל לידת בנו, רשמו דקות ראשונות במחנה כמחליפים. ביציע צפתה במשחק בעניין הבעלים אלונה ברקת שהצטרפה למחנה.