מתן פנירי, אוהד בית"ר ירושלים בן 19, הגשים אתמול (שני) חלום והשתתף באתגר הבקעת שער מחצי המגרש במהלך הפסקת המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל חיפה. אולם עד מהרה החלום הפך לסיוט. פנירי כבש וחגג עם האוהדים, ואז מאבטחים התנפלו עליו והטיחו אותו לרצפה.
פנירי התראיין על כך ל-ynet live: "הגעתי עם אבא שלי ואחי הקטן למשחק של בית"ר. כמובן שתמיד חלמתי על הרגע הזה - לעלות על הדשא. נרשמתי לאתגר המחצית והתקבלתי, פעם ראשונה שלי, המון התלהבות ולחץ לפני האתגר מול 15 אלף צופים, ניגשתי לכדור ובעטתי ולמזלי גם הבקעתי".
2 צפייה בגלריה
מתן פנירי בבלומפילד, אתמול
מתן פנירי בבלומפילד, אתמול
מתן פנירי בבלומפילד, אתמול
(צילום: עוז מועלם)
"המון רגש של שמחה ולהט התפרצו בתוכי וניצלתי את הרגע לחגיגות עם הקהל שאני כל-כך אוהב, אבל ברגע אחד כל השמחה וההתרגשות ירדו בבום", הוא מספר, "בזמן שאני רץ לעבר האוהדים לחגוג איתם התנפל עליי מאחור מאבטח והטיח אותי לרצפה. זאת פגיעה גם גופנית וגם נפשית מה שאני חווה עכשיו".
"אני מקווה שימצו את הדין עם הפוגעים, בכל דרך אפשרית. גם התוקף וגם התוקפים ברשת. הוא שלח לי ברך לתוך הגב, כל הלילה הרגשתי כאב עצום בגב ברמה שכל תנועה שאני עושה מאוד כואבת".
2 צפייה בגלריה
התקרית בבלומפילד
התקרית בבלומפילד
התקרית בבלומפילד
(צילום: עוז מועלם)
פנירי הוסיף: "אחרי המשחק, בלי לחשוב פעמיים, נסענו ישר מבלומפילד למרפאה בירושלים לעשות בדיקות ומה שצריך שם, הביאו לי כדורים שירגיעו את הכאב החד בגב. אמרו לי לקחת מנוחה של עשרה ימים ולחזור לעשות עוד בדיקות", אמר פנירי.
"לא ציפיתי שככה אתפרסם. הייתי בהלם שפירסמו את הסרטון בכל ערוצי הספורט והתקשורת. עברתי על התגובות והיו המון תגובות משפילות עליי אישית ועל אוהדי בית"ר בכללי לצד המון תגובות תומכות של הקהל שלנו שחיממו לי את הלב", סיכם.
פורסם לראשונה: 10:47, 29.08.23