אחרי שלוש שנים ללא אליפות, במכבי ת"א רוצים לחגוג הערב את החזרת הצלחת לארון בקריית שלום, כשניצחון על הפועל באר-שבע בבלומפילד ישלים את המשימה. ייתכן כי אפילו הפסד או תיקו יקנו למוליכה את האליפות וזה כבר יהיה תלוי בתוצאה במשחק המקביל בין מכבי חיפה לבני סכנין. כרגע, מכבי ת"א מובילה בשמונה נקודות על חיפה, כשנותרו עוד שלושה מחזורים לסיום העונה.
לפני המשחק בחרו בארגון האוהדים של מכבי ת"א, "מכבי פנאטיקס", להקניט בצורה מכוערת ולא רגישה את היריבה העירונית הפועל ת"א, שירדה בשבוע שעבר ללאומית.
1 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
האוהדים ערכו "טקס הלוויה" ליריבה העירונית בסמוך לבלומפילד, שכלל מודעות אבל ושולחן מלא בבורקסים. על מודעת האבל נרשם: "באושר רב ובלב שמח, אנו מודיעים על פטירתו של מועדון הפועל ת"א ז"ל. הלוויה תתקיים ביום שבת. שלא תדעו אושר ותסבלו כל החיים". אחד האוהדים אף נראה באחד הסרטונים שהופצו ברשתות החברתיות דורך על מודעות האבל.
קין: "שמח עבור האוהדים, המשחק עבורם"
(באדיבות one)

הרכש הראשון לעונה הבאה: אופק מליקה

אחד משוערי העתיד של הכדורגל הישראלי, אופק מליקה, שכבר הספיק לעמוד בשער נבחרת הנוער בקרב על מדליית הארד במונדיאליטו בארגנטינה מול דרום קוריאה, חתם בימים האחרונים במכבי ת"א.
מליקה בן ה-19, שעל כך שסיכם אצל הצהובים פורסם לראשונה ב-ynet, היה השוער הבכיר של נבחרת הנוער בשנתיים האחרונות. רק לאחרונה זכה עם קבוצת הנוער של מכבי פ"ת באליפות המדינה. כעת הפך לשחקן חופשי וסיכם את תנאיו בקבוצה הבוגרת של מכבי ת"א, אותה יעזבו עם סיום העונה דניאל טננבאום ואורלנדו מוסקרה.
בקריית שלום החליטו שהם רוצים לקדם את מליקה, בנו של ירון שבעברו היה שוער מכבי ת"א בעצמו. אגב, מאיר מליקה, חלוץ העבר של הצהובים, הוא דודו של אופק. השוער הצעיר הספיק לשחק בעונת הירידה של הפועל רעננה לליגה א' והיה השוער השלישי העונה בבוגרים של מכבי פ"ת.
פורסם לראשונה: 07:17, 18.05.24