מכבי חיפה תתארח הערב (שני, 20:30) אצל היריבה העירונית הפועל חיפה לקרב יוקרתי, כאשר ניצחון יחזיר אותם למרחק שבע נקודות מהמוליכה מכבי ת"א, שניצחה בשבת את בני ריינה 2:3. האדומים, מנגד, מגיעים אחרי שספגו התבוסה שחטפו במחזור הקודם ממכבי ת"א (4:0) והאוהדים שלהם הבהירו לשחקנים שמחילה תהיה רק בדמות ניצחון בדרבי.
בצד הירוק, דולב חזיזה עדיין לא כשיר להכלל בסגל למשחק הערב וחזרתו שוב מתעכבת. גם דניל לסובוי לא יכלל בסגל הערב. שון גולדברג צפוי להחליף את פייר קורנו המוצהב בצד שמאל של ההגנה, כאשר לורנצו שימיץ' ועבדולאי סק יפתחו במרכז ההגנה. עלי מוחמד ומחמוד ג'אבר שנמצאים בכושר נהדר יפתחו במרכז הקישור, קני סייף ועילאי חג'ג' שהיה נהדר מול באר-שבע באגפים, וליאור רפאלוב ינסה לספק כדורים לדין דוד שבכושר נהדר. "דרבי זה דרבי, זה משחק מלחמה, אנחנו רוצים וצריכים לבוא ולנצח ולהמשיך במירוץ, מתעסקים בעצמנו ולא ביריבות", אמר גורם בחיפה.
ברק בכר וגל אלברמן ממשיכים לקיים פגישות ושיחות בנוגע לעונה הבאה, כשמסתמן כי פרנצדי פיירו צפוי להימכר, ככל הנראה לקבוצה מהליגה הרוסית. בקבוצה יבינו רק בעתיד אם אם צ'ארון שרי יחזור בעונה הבאה למועדון.
18 אלף אוהדי מכבי חיפה צפויים להגיע למשחק הערב והרבה מאוד אוהדים התלוננו בפני הנהלת המועדון על מועד ההתמודדות, ערב המימונה