סוף לסאגה: בית"ר ירושלים הודיעה שהבלם הוונצואלי ג'וסואה מחיאס שוחרר מהקבוצה. מחיאס לא חזר לישראל אחרי פגרת המונדיאל וניתק כל מגע עם המועדון. בקבוצה המתינו עד כה לבלם בן ה-25, אך כשהבינו שהוא לא יחזור ארצה, פעלו.
בהודעת המועדון נכתב: "עקב התנהלותו בשבועות האחרונים וחרף המאמצים הגדולים ליצור איתו קשר על מנת להסדיר את הגעתו, הודיע היום מועדון הכדורגל בית״ר "גשם" ירושלים לשחקן ג׳וסוואה מחיאס על שחרורו מהקבוצה באופן מיידי".
2 צפייה בגלריה
שחקן בית"ר ירושלים ג'סואה מחיאס
שחקן בית"ר ירושלים ג'סואה מחיאס
שחקן בית"ר ירושלים ג'סואה מחיאס
(צילום: עוז מועלם)
בית"ר ירושלים עבודת על למצוא לו מחליף ומנהלת מגעים מתקדמים עם סרגיי בורודין, בלם קרסנודאר הרוסית, בה חתם היום מאמן מכבי ת"א עד אתמול ולדימיר איביץ'.
בורודין בן ה-23 נחשב לבלם איכותי במיוחד, ויש לו אף הופעה אחת בנבחרת רוסיה, בספטמבר האחרון מול קירגיסטן - מולה אף פתח בהרכב. יש לו 10 הופעות בשורות הקבוצה המדורגת שמינית ברוסיה, אולם הוא מעוניין לעזוב לליגה אחרת.
2 צפייה בגלריה
סרגיי בורודין
סרגיי בורודין
יגיע לבית"ר? בורודין
(צילום: האתר הרשמי של קרסנודאר)
יגיע לבית וגן?
אנשי המועדון שוחחו עם הבלם והוא הביע את רצונו להגיע לבית"ר, למרות שקיבל הצעה מפתה מקבוצה בכירה אחרת ברוסיה. בית"ר פנתה לקרסנודאר וזו שלחה לה אתמול מייל רשמי בו היא דורשת לקבל דמי השאלה לעונה בסך 150 אלף אירו, מה שהוביל לפתיחת מו"מ בין הצדדים.