על רקע השעייתו של כוכבה הפורטוגלי ז'וזואה, נערכת הפועל באר שבע למשחקה מחר (חמישי, 22:00) בגרמניה נגד באייר לברקוזן בפתיחת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. הערב קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת ההתמודדות.
המאמן יוסי אבוקסיס התייחס תחילה למותו המפתיע של כוכב הכדורגל הארגנטינאי דייגו מראדונה: "קיבלנו בתדהמה את הבשורה. הוא אחד השחקנים הכי גדולים בעולם. ראיתי אותו כילד. אני משתתף בצער המשפחה, זהו יום קשה לכדורגל העולמי".
1 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
(צילום: אורן אהרוני)
על העובדה שקבוצתו תפגוש יריבה חזקה כשהיא עצמה בתקופה לא טובה, אמר אבוקסיס: "אנחנו מיגעים למגרש מאוד קשה ולא משנה אם אנחנו בכושר טוב או לא. נצטרך להיות בשיאנו הגנתית ולדעת לצאת למתפרצות. בכל משחק ליגה הם כובשים ולא סתם הם קבוצת צמרת בליגה קשה מאוד. מבחינתי המשחק הזה יכול להוציא אותנו לדרך חדשה. נצטרך להיות בשיאנו ואני חושב שנבוא מוכנים. נצטרך לדעת לנטרל חלק התקפי ולנסות לנצל מתפרצות".
המאמן התייחס לראשונה להשעייתו של ז'וזואה בשל עימות פיזי קשה באימון אתמול עם הבלם הצעיר עמית ביטון: "ז'וזואה עבר עבירת משמעת מאוד מאוד קשה באימון. בעקבות זה החלטתי שלא יטוס וקיבלתי גיבוי מלא לכך מאסי רחמים המנכ"ל. נגיע לארץ ונתעסק בעניין הזה. עכשיו אנחנו עסוקים במשחק של מחר כדי שבכל זאת נוכל לעשות תוצאה טובה".
המגן שון גולדברג הוסיף: "כבר ראינו כמה לברקוזן קבוצה טובה. במשחק נגדם עמדנו טוב ושיחקנו טוב וקיבלנו ארבעה שערים. הם קבוצת הגנה מצויינת. עשינו את ההכנות הכי טובות ונשתדל לעשות את המקסימום".