הפועל באר שבע סיימה את המשחק אמש (שבת) נגד מכבי תל אביב בתחושת החמצה גדולה. "בחלקים גדולים של המשחק היינו שווים למכבי ואפילו יותר טובים מהם, בעיקר במחצית הראשונה", אמרו שחקנים בקבוצה. בסופו של דבר הצהובים היו תכליתיים יותר תוך כדי שהם מנצלים שתי התקפות בהן הגנת באר שבע לא הייתה מאורגנת כדי לנצח 1:2 ולשוב למקום הראשון בטבלה.
לראשונה בעידן רוני לוי, עמד לרשותו סגל רחב לקראת המשחק, מה שגרם לכך שהחלוץ הקולומביאני המאכזב ג'ונתן אגודלו כלל לא נכלל בסגל כמו גם הבלם עמית ביטון. אל רשימת המאוכזבים ניתן גם להוסיף את אנתוני וארן שלא שותף אתמול. מבין המחליפים סינטיהו סלליך הציג יכולת לא טובה. נכון לעכשיו לא נראה שאגודלו, וארן או סלליך ימשיכו בקבוצה גם בעונה הבאה, אלא אם יציגו שיפור ביכולתם במשחקים שנשארו עד סיום העונה.
2 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
סגל רחב, אבל ללא הנקודות. רוני לוי
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
שגיב יחזקאל מול מתן בלטקסה
שגיב יחזקאל מול מתן בלטקסה
ייעדר מול האקסית בשל צהובים. שגיב יחזקאל
(צילום: עוז מועלם)
ביום שלישי תארח הקבוצה את מ.ס אשדוד, שנמצאת במקום השלישי והגדילה אתמול את הפער מבאר שבע לשבע נקודות. במועדון מגדירים את המשחק כקריטי למאבק על המקום השלישי שמוביל לאירופה.
לוי יקבל סוף סוף בחזרה את הכוכב הפורטוגלי של קבוצתו ז'וזואה שמסיים עונש הרחקה ארוך. מנגד, שגיב יחזקאל שכבש אמש את השער המצמק, ייעדר מול האקסית בשל כרטיסים צהובים. מרואן קבהא, שהוחלף אתמול בשל פציעה, צפוי אף הוא להיעדר. לא מן הנמנע שגם הבלם חאתם אל-חמיד יקבל מנוחה.