מועצת עיריית באר שבע אישרה אמש (רביעי) להעביר באופן מיידי חמישים מיליון שקלים לצורך שיפוץ איצטדיון טוטו טרנר. ההצעה שהביא לדין ראש העיר, רוביק דנילוביץ', עברה פה אחד במועצה.
למרות האישור להקצאת הכסף לפרויקט, נושא השיפוץ עדיין ללא התקדמות. דנילוביץ' עוד לא החליט כיצד לפעול לאחר פירוק הגג באצטדיון, הליקויים שהובילו לסגירתו חמש שנים בלבד לאחר שנחנך. דנילוביץ' מתלבט האם להורות על הרכבת גג חדש באופן מיידי - מה שיאפשר לקבוצה לארח משחקים בעוד שנה מהיום לערך, מה שאומר שזה יקרה רק בעונה הבאה.
2 צפייה בגלריה
שיר צדק מגיע לאימון
שיר צדק מגיע לאימון
לא ברור מתי הקבוצה תחזור לאצטדיון
(צילום: הרצל יוסף)
האפשרות השנייה היא לחזור לשחק באיצטדיון כבר בשליש האחרון של העונה הנוכחית, מיד לאחר הורדת הגג והצבת עמודי תאורה זמניים מחוץ לאיצטדיון. במקרה שכזה רק בפרק זמן מאוחר תחל הרכבת הגג החדש והאיצטדיון יהיה סגור לתקופה שמוערכת בשבעה חודשים נוספים. גורמים בעירייה קיוו כי דנילוביץ' יצליח לגבש החלטה עד לסופ"ש הנוכחי, אך זה לא צפוי לקרות וכעת הכוונה היא שההחלטה תתקבל לפחות עד ערב ראש השנה בסוף השבוע הבא.
בפן המקצועי במועדון, השוער אוהד לויטה סובל מפציעה קלה אך בקבוצה מאמינים שיוכל להיות כשיר למשחק הליגה ביום ראשון בחוץ נגד מכבי חיפה. במידה ולא יוכל לשחק, מי שיעמוד בין הקורות יהיה רז רחמים שחזר מעונת השאלה בבני לוד מהליגה הלאומית.
2 צפייה בגלריה
אוהד לויטה
אוהד לויטה
מקווה להיות כשיר. אוהד לויטה
(צילום: אורן אהרוני)