אחרי שהפועל תל אביב שברה את הנאחס היא מקווה לראות המשכיות גם בדרבי. האדומים, המעודדים מה-0:1 האחרון על בני סכנין בחוץ בו הצליחו לשים קץ לבצורת הכיבושים יתמודדו מחר (ב', 20:45) מול מכבי תל אביב בדרבי ומקווים להיחלץ בקרוב מהמקום האחרון בטבלה.
ניר קלינגר אמר לקראת המפגש עם הצהובים: "במשחק האחרון בסכנין בא לידי ביטוי הפרמטר שרציתי להביא לידי ביטוי בקבוצה, זה אומר רוח לחימה, לב ונשמה וגם משחק טקטי נכון. ברור שיש הרבה מה לשפר, אבל חזרו אלינו התשוקה וההרגשה שאנחנו משחקים עם חבל על הצוואר. אנחנו בסכנת חיים ממשית וצריכים להתנהג בהתאם לתקופה הזאת ולמצב שלנו".
1 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
"ברור לנו לקראת מה אנחנו הולכים". ניר קלינגר
(צילום: ראובן שוורץ)
המאמן התייחס למשימה הקרובה: "הדרבי זו אופרה אחרת וסיפור אחר. זה לחץ אחר על שתי הקבוצות והמון יוקרה. ברור לנו לקראת מה אנחנו הולכים ואני חושב שכמה שנדבר פחות ונדבר במגרש - כך ייטב לנו. אנחנו בזמן הישרדות וצריכים להתנהג כך במגרש כפי שהתנהגנו בסכנין".
המאמן התייחס למצבת השחקנים העומדת לרשותו: "אנחנו לא וצים להתעסק במי שחסר, במי שבבידוד ומי שפצוע. נכון שיש לנו היעדרויות בסגל של 4-5 שחקנים חשובים, אבל כפי שראינו במשחק הקודם נגיע מוכנים. נעלה בוודאי עם 11 שחקנים ואני מקווה מאוד שהפצועים והחולים יחזרו אלינו במהרה ונוכל לעבות את הסגל ולהגיע למשחקים הקרובים עם סגל יותר מלא. אבל שום דבר לא יהווה תירוץ מבחינתנו. נקווה לחזור מהדרבי עם תוצאה טובה".