הפועל באר שבע החלה בבדיקת האפשרות לאזרח את קשרה הארגנטינאי החדש מריאנו בריירו. לפי מידע שהעביר השחקן למועדון, סבתו מצד אמו היא יהודייה ולכן לפי חוק השבות, זכאי בריירו לעלות לארץ ולהיחשב כאזרח ישראלי. השחקן טרם הציג בפני המועדון מסמכים המעידים על כך שסבתו יהודייה, אך הוא צפוי לעשות זאת בקרוב.
בריירו הצטרף הקיץ לבאר שבע והשתלט על עמדת הקשר האחורי בהרכב של יוסי אבוקסיס. הוא הגיע בהשאלה מקבוצת ראסינג קלוב, ממנה כבר הושאל בעבר לקבוצות אחרות במולדתו. לבאר שבע אופציה לרכוש אותו בקיץ.
3 צפייה בגלריה
מריאנו בריירו במאבק על הכדור
מריאנו בריירו במאבק על הכדור
מריאנו בריירו (מימין). בקרוב ישראלי?
(צילום: אורן אהרוני)
3 צפייה בגלריה
בריירו משתלט
בריירו משתלט
ב"ש כנראה תרכוש אותו. בריירו
(צילום: אורן אהרוני)
נכון לעכשיו נראה שבאר שבע אכן תרכוש אותו ותאריך את חוזהו במספר עונות נוספות, כשהתנאים בין הצדדים כבר סוכמו מראש. במקרה שכזה תעדיף באר שבע לרשום אותו כשחקן ישראלי ואז יתפנה לה מקום לזר נוסף בסגל. החיסרון במקרה כזה הוא שיחולו עליו חוקי המס במדינת ישראל ועלות החוזה שלו עבור המועדון תהיה גבוהה משמעותית.
הבלם מיגל ויטור והמגן שון גולדברג לא יכללו בסגל למשחק הערב (שני, 20:15) בטדי מול בני סכנין, זאת על מנת להעניק להם מנוחה לקראת משחק הליגה האירופית ביום חמישי נגד באייר לברקוזן. שיר צדק ודודי טוויטו אמורים להחליפם בהרכב.
3 צפייה בגלריה
שיר צדק ומייקל אולהה
שיר צדק ומייקל אולהה
שיר צדק. יפתח ב-11
(צילום: ראובן שוורץ)
העבודות לתיקון הגג באצטדיון טוטו-טרנר יחלו בימים הקרובים. מדובר בשלב הראשון של הפרויקט והוא כולל ביצוע איטום של הגג, פירוק הקירוי וביצוע חיזוקים של הקונסטרוקציה. הוא צפוי להימשך עד סוף ינואר. במקביל ממשיכים בהערכות לביצוע השלב השני בו יטופלו כלל הליקויים שנמצאו בגג.
נאור סבג בדרך למכבי פתח תקווה. הקשר בן ה-29 צפוי לתפוס את מקומו של גיא חדידה הפצוע, שצפוי לחזור רק בעוד חודשיים. הקשר יעבה את הסגל של גיא לוזון (מיקי שורץ).