חנן ממן תולה את הנעליים: שחקן הפועל חיפה הודיע היום (רביעי) כי המשחק בשבת הקרובה (16:30, סמי עופר) נגד סקציה נס ציונה יהיה האחרון שלו כשחקן פעיל. "הגיע הרגע ממנו הכי חששתי", כתב הקשר בן ה-33 בהודעה לאחר ששיתף את הבעלים יואב כץ והמאמן רוני לוי בהחלטתו.
"זהו רגע שכל ספורטאי מפחד ממנו, רגע הפרישה. המחשבה הזו מלווה אותי לאורך כל העונה ולא כי נמאס לי או שהגשמתי הכל, זה ממש לא זה. אני פורש כי אני פשוט לא יכול. הגוף כבר לא נותן לי לבצע את מה שהראש רוצה ומדמיין. הפציעות הכריעו אותי", הסביר ממן.
3 צפייה בגלריה
חנן ממן
חנן ממן
ממן. הפציעות הכריעו
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
קריירה עשירה. ממן
קריירה עשירה. ממן
קריירה עשירה. ממן
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
חנן ממן וגיא חיימוב קופצים
חנן ממן וגיא חיימוב קופצים
במדי הפועל באר-שבע, שאיתה זכה באליפות ב-2018
(צילום: עוז מועלם)
חנן הופיע ב-141 משחקי ליגה במדי הפועל חיפה וכבש 53 שערים בכל המסגרות - 35 בליגה, 12 בגביע המדינה ושישה בגביע הטוטו. לאורך השנים לבש הקשר גם את מדי הפועל ת"א, הפועל באר-שבע ובית"ר ירושלים. לבאר-שבע הוא הגיע במהלך עונת 2017/18 מהפועל חיפה, סייע לה לזכות באליפות שלישית ברציפות (התואר הקבוצתי היחיד בקריירה שלו) עם שמונה שערים ב-14 הופעות - ונבחר לשחקן העונה.
ממן כתב, בין השאר, במכתבו: "אני מודה לבעלים, לשחקנים, למאמנים ולאנשי הצוות שליוו אותי לאורך השנים, שנתתם לי הזדמנות להראות את הכישרון שלי ממשחק למשחק. אני שמח ומודה על הזכות שנפלה בחלקי לשחק במועדונים הגדולים בארץ. מכל מועדון ועיר יצאתי עם חוויות וחברים לחיים. לכל האוהדים במרוצת השנים מכל הקבוצות בארץ על שתמיד הערכתם ו'רציתם' שאבוא לשחק במועדון שלכם".
הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ: "קיבלתי בעצב רב, אך גם בהבנה את החלטתו של חנן לפרוש ממשחק. חנן הוא גם אישיות מיוחדת מחוץ למגרש וגם שחקן מהמדרגה הראשונה שהעניק לאוהדי הקבוצה רגעי אושר רבים. אני מאחל לו הצלחה גדולה בהמשך הדרך".