אריק בנאדו חוזר לליגת העל. בלם ומאמן מכבי חיפה בעבר מונה לעוזר המאמן של הפועל באר שבע החל מהעונה הקרובה. הוא יעבוד לצידו של רוני לוי, ששיתף איתו פעולה בעבר כשחקן וגם אימן אותו בירוקים.
מאז אימן בנאדו במכבי חיפה הוא הספיק לעבוד כעוזר מאמן בנבחרת ישראל ובנבחרת הצעירה, בבני יהודה ובהפועל רמת גן. לאחר מכן חזר לאמן את הנוער של מכבי חיפה לפני שעזב ב-2019.
3 צפייה בגלריה
אריק בנאדו
אריק בנאדו
אריק בנאדו
(צילום: יאיר שגיא)
מדובר אמנם במינוי של עוזר מאמן בלבד, אך בקרב חלק מאוהדי באר שבע המינוי לא עבר בצורה חלקה. אוהדים של הקבוצה זוכרים התבטאות של בנאדו מעברו כשחקן שמאוד הכעיסה אותם בזמנו. זה קרה בסיום עונת 2004/5 כאשר נשרה באר שבע מליגת העל לליגה הלאומית, אז אמר בנאדו בראיון שהוא שמח שבאר שבע ירדה ליגה וכך תיחסך לו נסיעה לשם בעונה שלאחר מכן. במועדון סירבו להתייחס לטענות.
בנאדו עצמו אמר: "אני מאוד שמח להגיע לבאר שבע ומודה על האמון שניתן בי. מחכה בקוצר רוח לפתוח את האימונים בתחילת השבוע הבא".
3 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
קיבל עוזר חדש. רוני לוי
(צילום: אורן אהרוני)
המנהל המקצועי, אליניב ברדה, הגיב: "אני שמח על הצטרפותו של אריק לצוות המקצועי שלנו. שיחקנו יחד כאשר הוא היה הקפטן שלי ואני בטוח שהוא יעזור לנו לעמוד במטרות". מאמן הקבוצה, רוני לוי: "כשחקן, אריק היה מודל לחיקוי והערצה. אריק הוא איש מקצוע מהמעלה הראשונה ואני שמח על הצטרפותו למועדון".
השוער עומרי גלזר חתם לשלוש עונות בקבוצה. גלזר אמר במעמד החתימה: "אני נרגש לחתום במועדון ומודה לצוות המקצועי על האמון בי. כעת עומדות לנגד עיניי המטרות של הקבוצה ואני מחכה בקוצר רוח למשחק הראשון שלי בטרנר מול הקהל האדום". נשיאת המועדון אלונה ברקת: "אני מברכת את עומרי על הצטרפותו לקבוצה. אני בטוחה שהוא יתרום לנו ומאחלת לו הצלחה רבה".
3 צפייה בגלריה
עומרי גלזר
עומרי גלזר
עומרי גלזר
(צילום: הפועל באר שבע)
בב"ש מקווים לצרף עד לתחילת האימונים את הקשר יוג'ין אנסה ששיחק בקרית שמונה ושייך להפועל רעננה. מרואן קבהא שחלה בקורונה יחמיץ את פתיחת האימונים בשל בידוד.
פורסם לראשונה: 14:40, 15.06.21