סימן לעתיד לבוא או סתם הסרת חלודה? מכבי חיפה שוב נראתה רע במשחק אימון וסיימה היום (שבת) ב-1:1 מול אום אל פאחם מהלאומית. למרות שמדובר רק במשחק הכנה שהתנהל באווירה נינוחה, חיפה חייבת להפיק לא מעט לקחים לקראת הפלייאוף העליון שיחל בדיוק בעוד כשבוע. המשחק שודר בספורט4
ארנסט מאבוקה העלה את הירוקים ליתרון מוקדם (10), כשאת השער בישל ירדן שועה שפתח בהרכב. לאחר מכן המארחת הורידה רגל מהגז ואפשרה לקבוצה מהלאומית לחזור למשחק. בדקה ה-70 זה גם הסתיים עם כדור שנעץ עזאת חלאילה ברשת של ג'וש כהן.
3 צפייה בגלריה
 ירדן שועה
 ירדן שועה
ירדן שועה. בישל את הראשון
(באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה)
3 צפייה בגלריה
עאיד חבשי
עאיד חבשי
עאיד חבשי נאבק על הכדור
(באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה)
השער הצליח לגרום לניקיטה רוקאביצה וחבריו להתעורר מעט, אבל זה לא הספיק כדי לרדת מהדשא עם הניצחון. מדובר במשחק שני השבוע בו הירוקים לא הרשימו במיוחד מול קבוצה מהלאומית, אחרי שבשלישי רשמו 2:3 דחוק על הפועל נוף הגליל.
הירוקים יחזרו לליגה במפגש מול הפועל תל אביב בשבת הבאה (21:00). ב-3 ביוני יתקיים משחק העונה הראשון של הפלייאוף העליון, מול האלופה והמוליכה מכבי תל אביב.

מהלך המשחק

דקה 10': שער! 0:1 למכבי חיפה. ירדן שועה מצא בצד ימין את ארנסט מאבוקה. המגן שהיה פנוי לגמרי בעט שטוח פנימה.
32': חילופי מסירות מדויקים בין שחקני חיפה. בסופו של דבר מאבוקה קיבל כדור באגף והגביה לא מספיק טוב לרחבה.
36': הזדמנות מצוינת לאום אל פאחם. אילון ירושלמי בעט כדור חד מחוץ לרחבה. ג'וש כהן הגיב בזמן והצליח להדוף בקושי לקרן.
3 צפייה בגלריה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה. נכנס במחצית השנייה
(באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה)
70': שער! א.א פאחם השוותה, 1:1. חור גדול בהגנת חיפה ומי שניצל זאת היטב היה עזאת חלאילה שהכניע את ג'וש כהן בתום מבצע אישי יפה.

הרכבים

מכבי חיפה: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, טרנט סיינסבורי, עאיד חבשי (עפרי ארד, 46), רמי גרשון, איקוום אוטין, נטע לביא (מקסים פלקושצ'נקו, 46), צ'ארון שרי, יאניק וילדסחוט, מוחמד עוואד (סינטיהו סלליך, 46), ירדן שועה (ניקיטה רוקאביצה, 46).
אום אל פאחם: תומר לביטינו, בן צעירי, דין מימוני, סהר דבאח, עוז ראלי, ערן רוזנבאום, איילון ירושלמי, פיליפ מינה, מוחמד כליבאת, יונס ג'בארין, דובב גבאי.
פורסם לראשונה: 17:15, 23.05.20