שחקני נבחרת ישראל שנחתו אמש בקופנהגן לקראת המשחק מחר (שלישי, 21:45) מול הנבחרת המקומית מנסים לתאם ציפיות. "המשחק נגד דנמרק הוא בונוס מבחינתנו", אמרו בנבחרת, "יחסי הכוחות מול נבחרת שעשתה חצי גמר יורו וניצחה בכל חמשת המשחקים שלה בבית שלנו עם מאזן של 0:17 הם ברורים, אבל דווקא מהמקום הזה, ננסה לעשות סנסציה. המטרה שלנו היא עדיין לסיים במקום השני".
אחרי אחת התוצאות הגדולות של נבחרת ישראל, ה-2:5 על אוסטריה באצטדיון סמי עופר, המאמן וילי רוטנשטיינר מתכנן שינוי אחד בהרכב שיפתח באצטדיון פארקן, שיהיה מלא עד אפס מקום.
2 צפייה בגלריה
שחקני הנבחרת חוגגים
שחקני הנבחרת חוגגים
דן גלזר (משמאל) בחגיגות מול אוסטריה
(צילום: עוז מועלם)
דן גלזר, שנכנס כמחליף במחצית נגד אוסטריה והציג יכולת מצוינת, צפוי להחליף את איתן טיבי – שגם כך הכשירות שלו למשחק מוגבלת, אבל בעיקר אחרי שהציג יכולת חלשה מאוד בחיפה. מי שצפוי להשתלב לצד ניר ביטון ואוראל דגני כבלם הוא חאתם אלחמיד, שבנבחרת מעריכים כי יצליחו להכשיר אותו.
הנבחרת תקיים הערב את האימון המסכם בפארקן, ומיד לאחר מכן תמשיך לבית המלון לארוחת ערב ראש השנה. השף איתן מזרחי שמלווה את הנבחרת בשנים האחרונות כבר הכין עבור השחקנים ואנשי הצוות ארוחת גורמה, כשעשרות ק"ג של בשר ודגים הגיעו לבירה הדנית.
2 צפייה בגלריה
דאבור ורוטנשטיינר מדברים
דאבור ורוטנשטיינר מדברים
דאבור ובלבול
(צילום: גיל נחושתן)
כפי שפורסם ב-ynet כבר אתמול, ערן זהבי צפוי להמשיך לקמפיין נוסף. בנוגע למאמן הלאומי רוטנשטיינר כבר התקבלה החלטה שהוא לא ימשיך, בעיקר בשל ההתנהלות שלו, גם אם יסיים במקום השלישי; עם זאת, עלייה לפלייאוף המונדיאל עשויה להוביל לחישוב מסלול מחדש.