בני ריינה מתחזקת. רגע אחרי שסיימה ב-0:0 עם הפועל חיפה ונותרה בתחתית, קבוצתו של שרון מימר הודיעה על החתמתו של שחקן הכנף גוסטבו מרמנטיני.
שחקן הכנף בן ה-28 מגיע מקבוצת לאמייה היוונית. בעבר הוא כיכב בהפועל חדרה תחת מימר ושיחק גם בהפועל באר-שבע, שם לא הצליח להשתלב. בסך הכל רשם מרמנטיני תשעה שערים ובישל עוד שמונה ב-46 הופעות בליגת העל. העונה כאמור, שיחק בלאמייה היוונית, במדיה רשם שבע הופעות ולא כבש.
1 צפייה בגלריה
גוסטבו מרמנטיני
גוסטבו מרמנטיני
גוסטבו מרמנטיני
(מרטין גוטדאמק, one)
אחרי ה-0:0 עם הפועל חיפה והניצחון של סקציה נס ציונה, ריינה ירדה הערב (שבת) למקום ה-13 ומתחת לקו האדום כשהיא עם 14 נקודות ב-15 משחקים. כבר במחזור הבא יפגשו מרמנטיני וריינה את האקסית חדרה (ראשון, 19:00).
מימר דיבר לאחר המשחק: "חבל על התיקו הזה, קיבלנו מתנה במחצית הראשונה עם הכרטיס האדום, היינו צריכים להיות יותר שקטים ולהגיע ליותר מצבים. חבל, אבל ממשיכים הלאה, צברנו עוד נקודה. עשינו פעולות התקפיות לא מספיק טובות. השיפוט? אמרו שרוצים ללמוד מהמונדיאל, ציפיתי לפחות לעשר דקות תוספת זמן, כמו במונדיאל, אבל ממשיכים הלאה. אנחנו מתעסקים רק בעצמנו, צריך לצבור נקודות כדי לצאת מהאיזור הזה. עם שתיים-שלוש נקודות אתה עולה שלושה-ארבעה מקומות בטבלה".