לאחר ההפסד הדרמטי והמאכזב מאוד 2:1 למכבי תל אביב, ברק בכר מנסה לשדר ביטחון ורוגע לקראת משחק הבית של מכבי חיפה ביום ראשון (20:15) מול הפועל כפ"ס. "למרות גילי הצעיר, עברתי לא מעט כמאמן. ביקורת היא חלק מהמקצוע שלנו וצריך לדעת להתמודד איתה. אנחנו בודקים את עצמנו, מתקנים ומתקדמים. והכי חשוב, מתעסקים רק בעיקר. למי שאולי שכח, הקבוצה שלנו מובילה את הליגה".
בכר התייחס להפסד לצהובים: "המסקנה העיקרית היא שבמחצית הראשונה היינו צריכים לתרגם את השליטה המוחלטת שלנו ליותר שערים ולהכריע את המשחק. במשחקים כאלה צריכים להיות מרוכזים עד הסיום".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
בכר
(צילום: עוז מועלם)
על החשש מבעיה מנטלית לאחר עוד הפסד לצהובים והורדת הפער בפסגה לחמש נקודות בלבד אמר בכר: "יש לנו קבוצה עם חדר הלבשה מאוד חזק שיוצר עוצמה וחיבור אדירים במגרש. השחקנים עלו ביום רביעי כדי לנצח את המשחק ולמרות ההפסד הכואב נשארו ביחד ולא חיפשנו להאשים אחד את השני".
על התסכול הגדול של הקהל הירוק, הוסיף המאמן: "אני יכול להבין את הכאב והתסכול כי אני יודע כמה המשחק הזה היה חשוב להם. הקהל שלנו מבין כדורגל וגם הוא רואה קבוצה שבאה לנצח מהשנייה הראשונה. אין לי ספק שהקהל שלנו עוד יתגאה השנה הרבה בקבוצה הזאת".
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
בתוך כך, בכר שוקל לבצע שינויים בהרכב לקראת המשחק מול כפ"ס והאקס אלישע לוי. עומר אצילי עשוי לשוב להרכב של הירוקים, כאשר המאמן עשוי לוותר על קשר אחורי אחד.