שון וייסמן הפך באמצע השבוע פעם נוספת לגיבור של ויאדוליד. שער ניצחון בדקה ה-93 העניק לקבוצתו 0:1 על אלמריה בליגה הספרדית.
"עבורי, להבקיע שער זה הדבר הכי כיף שיש", אמר וייסמן בראיון שפורסם היום (שישי) ב"אס" הספרדי. "אני רוצה להבקיע בכל משחק. כשאני חוזר הביתה ממשחקים, אני תמיד רואה את השערים שלי ואת ההחמצות שלי, כדי לשפר את הטעויות. אני מתקשה לישון אחרי משחקים, אבל אשתי תמיד שם כדי להרגיע אותי. יש לי ילדה בת שנתיים, אז אני מנסה להתנתק מעט בשבילה. אני בן 26, אבל אני יודע להבדיל בין כדורגל למשפחה".
2 צפייה בגלריה
שון וייסמן חוגג
שון וייסמן חוגג
"החלום שלי תמיד היה לשחק בספרד, גרמניה או אנגליה". וייסמן
(צילום: גטי אימג'ס)
וייסמן דיבר גם על ילדותו בקריית חיים. "היינו משחקים כדורגל כל יום, כי לא היה כל כך מה עוד לעשות", סיפר. "החלום שלי תמיד היה לשחק בספרד, גרמניה או אנגליה".
עבור וייסמן מדובר בעונה שלישית ברצף בוויאדוליד, איתה עלה הקיץ לליגה הבכירה. "אני מאוד שמח ומרוצה כאן ורוצה לכבוש כמה שיותר. לא רוצה לציין מספר, אני ארצה לכבוש כל משחק ונראה מה יקרה", הוסיף.
2 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
"הוא אדם טוב". רונאלדו
(צילום: AP)
וייסמן דיבר על המודל לחיקוי שלו: "כריסטיאנו רונאלדו, הוא תמיד יהיה עבורי מספר 1". ומה עם רונאלדו אחר? הברזילאי, הבעלים של ויאדוליד. "כשקיבלתי את ההצעה ואמרו לי שרונאלדו אהב אותי, זה היה מרגש. אי אפשר להגיד לא לרונאלדו. הוא אדם טוב ואני בר מזל שהוא הנשיא של המועדון הזה. הוא החלוץ הטוב בהיסטוריה".
וייסמן התייחס גם למשחק הקרוב בליגת האומות מול אלבניה, כשתיקו יבטיח לישראל את הכרטיס לפלייאוף העלייה ליורו. "יש טירוף בישראל לקראת המשחק הזה. עבורנו זה חלום. אנחנו בדרג ב' ואם ננצח נעלה לדרג א'. נשחק עם הנבחרות הכי חזקות ביבשת. החלום הכי גדול שלי זה להעפיל לטורניר גדול עם הנבחרת".
על הדרך, וייסמן גם נשאל על הדת. "האמונה שלי חשובה לי מאוד. אני מקיים כמעט את כל מה שצריך לקיים ביהדות. דת ואלוהים הם מקום ראשון אצלי. טוב, מקום שני, אחרי המשפחה", הסביר והתייחס גם למצב הבטחוני בארץ: "אני אוהב את המדינה שלי, תמיד כשיש לי אפשרות לראות חדשות מישראל אני צופה, אבל אני מבין שזה מסובך מאוד. היינו מדינה מסובכת 70 שנים, זה לא פשוט".