אחרי הניצחון על הפועל באר-שבע בתוך תוספת הזמן והתיקו המכובד מול ויאריאל בליגה האירופית, מכבי חיפה תארח הערב (ראשון, 20:30) את בית"ר ירושלים, במסגרת המחזור ה-8 בליגת העל, בתקווה להמשיך במומנטום החיובי.
עוד לפני כן, בחיפה הודיעו כי ענאן חלאילי חתם היום על חוזה חדש, שישאיר אותו במועדון עד שנת 2027. חלאילי, שגדל במחלקת הנוער של הירוקים הפך לשחקן מוביל בקבוצה הבוגרת ורשם 11 הופעות במפעלים האירופיים ועוד חמש בליגה. הוא גם התברג כשחקן בנבחרת ישראל ורשם שלוש הופעות, זאת לאחר קמפיין ענק עם נבחרת הנוער של ישראל במונדיאליטו (מקום 3 בעולם).
3 צפייה בגלריה
ענאן חלאילי
ענאן חלאילי
ממשיך בירוק. חלאילי
(צילום: באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה)
3 צפייה בגלריה
חליאלי
חליאלי
"הגשמת חלום ילדות". חליאלי
(צילום: עוז מועלם)
לאחר החתימה, אמר חלאילי לאתר הרשמי: "זו הגשמת חלום ילדות. בתור מי שגר בשכונת קריית אליעזר, מרחק כמה דקות הליכה מהאצטדיון, אני אוהד שרוף של הקבוצה כל החיים ובשבילי זה הבית. חתמתי היום במועדון הכי גדול בארץ. אני חולם לקחת אליפות ולהניף צלחת מול הקהל המטורף שלנו שכל כך חסר לנו בימים האלה".
המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן, הוסיף: "ענאן, שגדל בירוק, מוכיח בגרות ונמצא בגרף התקדמות יוצא מהכלל. אנו משוכנעים כי מחכים לענאן עוד רגעי תהילה אישיים וקבוצתיים רבים בקבוצה. מאחלים לענאן להמשיך בהתקדמות ולזכות עם הקבוצה לרגעי אושר והצלחה משותפים".

דגו יבצע אלתורים מול בית"ר

המאמן מסאי דגו יאלץ להסתדר הערב מול בית"ר ללא שני שחקנים מאוד משמעותיים: שון גולדברג, שאמנם התאמן בסוף השבוע אך עדיין לא כשיר, ועלי מוחמד שסובל ממתיחה קלה. השניים יצטרפו לדולב חזיזה ודיא סבע שנותרו מחות לסגל. דגו יאלץ לבצע אלתורים בהרכב, כאשר רמי גרשון עשוי לפתוח וגם שואו בתמונת ה-11.
3 צפייה בגלריה
מסאי דגו
מסאי דגו
מסאי דגו
(צילום: יאיר שגיא)
מקומם של עבדולאי סק, פייר קורנו, צ'ארון שרי ודניאל סונדגרן מובטח. דין דוד צפוי גם הוא לפתוח לצידו של ענאן חלאילי ופרנצדי פיירו בהתקפה. בחיפה לוקחים בחשבון שיש לקבוצה משחק קריטי בחמישי מול פנאתינייקוס בליגה האירופית, כאשר ניצחון יבטיח את המשך העונה האירופית בקונפרנס ליג, וינסו לחלק את הדקות בין יתר שחקני הסגל.
במחלקת הסקאוטינג של הירוקים מבינים כי הקבוצה חייבת שדרוג לקראת חלון העברות של ינואר ולא מן הנמנע שזר אחד לפחות ישוחרר/יעזוב ויוחתם אחד אחר במקומו. המנהל המקצועי, גל אלברמן, ביחד עם מחלקת הסקאוטינג, מחפשים כבר אופציות לחיזוק, ויודעים שלא יהיה פשוט לצרף שחקנים חדשים לאור המצב הביטחוני.
פורסם לראשונה: 08:24, 10.12.23