שמחה גדולה במכבי חיפה. הירוקים הפכו אתמול (רביעי) פיגור 1:0 לניצחון 1:2 קשה על מכבי פתח תקווה ועלו לרבע גמר גביע המדינה בזכות צמד אדיר של עומר אצילי, שכבש את שעריו הראשונים במדי קבוצתו.
רק לפני עשרה ימים ניצחה אותה מכבי פתח תקווה בסמי עופר בליגה. הפעם הציגה מכבי חיפה יכולת נפלאה ואצילי הזכיר את יכולתו מהתקופה בה זכה באליפות עם מכבי תל אביב. גיבור הניצחון נראה מאופק לאחר שהבקיע את השער הראשון, אבל חגג בטירוף את השני אותו כבש בבעיטה אדירה לחיבורים.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי חוגג עם החברים
עומר אצילי חוגג עם החברים
עומר אצילי חוגג עם החברים
(צילום: עוז מועלם)
בחיפה התמוגגו מהיכולת של הקשר ואמרו: "לא היה לנו ספק לרגע שעומר אצילי זה כוכב כדורגל ברמות הגבוהות ביותר. הוא מסוג השחקנים שמביאים תארים. מעבר ליכולת האדירה שלו, הוא נכס לחדר ההלבשה ואהוב על כולם. אין ספק שהוא ישדרג את הקבוצה השנה ובשנים הקרובות".
לצד המחמאות לאצילי, מי שהיה שוב במיטבו הוא דולב חזיזה שעשה ככל העולה על רוחו במגרש. חזיזה הוכיח פעם נוספת כי הוא האס של הירוקים, ובחיפה מקווים שיצליחו להחתימו על חוזה חדש ומשודרג עם סעיף יציאה גבוה לחו"ל, על מנת להבטיח את הישארותו.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
גם אצילי וגם חזיזה הצטיינו
(צילום: עוז מועלם)
גם רמי גרשון, שפתח בהרכב, הציג יכולת טובה מאוד והשקיע עבודה רבה אחרי שמעמדו הדרדר בשנים הקודמות. הבלם הגיב: "ניצחון מאוד חשוב ומאוד שמח. הכי כיף שזה סופסוף לעיני הקהל הביתי שלנו, שהדחיפה שלו עזרה לנו לעשות את המהפך. בפן האישי נהנתי מאוד לשחק, אני עובד קשה ומתאמן בכל אימון הכי חזק שאני יכול ונותן את כל כולי".
מי שאיכזבו היו ניקיטה רוקאביצה (רשם החמצה גדולה) וצ'ארון שרי, שהיו חלשים. בוגדן פלאניץ' שוב היה נהדר והכרטיס צהוב שספג, לכאורה בכוונה, יגרום לו להיעדר מהמחזור הראשון של הפליאוף העליון אך יאפשר לו לשחק במשחק העונה מול מכבי תל אביב.
לקראת משחק נעילת העונה הסדירה מול מכבי נתניה בשבת ישוב להרכב סאן מנחם, שריצה אתמול עונש השעייה בגלל צהובים. אצילי צפוי לפתוח על חשבונו של יאניק ווילדסחוט המאכזב. ההולנדי וארנסט מאבוקה אמורים לסיים את דרכם במועדון בתום העונה.
המשטרה עצרה אמש באצטדיון סמי עופר שני חשודים בהתפרעות ותקיפת שוטרים. מדוברות המשטרה נמסר: "במהלך משחק הכדורגל שנערך אמש באצטדיון סמי עופר בחיפה הגיעו מאות אוהדים שדרשו להיכנס לתחום המגרש למרות כמות האוהדים המקסימלית (1500 איש) שנכחה באצטדיון. לאחר שנענו בשלילה החלו להתפרע תוך כדי השלכת אבוקות, זיקוקים ותקיפות שוטרים. השוטרים פיזרו את המתפרעים ועצרו שני חשודים - קטין בן 16 תושב הצפון ובגיר בן 23 תושב המרכז. שני החשודים נעצרו כאמור לחקירה בתחנת המשטרה בחיפה. בסיום החקירה הקטין שוחרר בתנאים ובהתאם לחומר הראיות בתיק החקירה של הבגיר יוחלט האם לקיים דיון בעניינו בבימ"ש חיפה בבקשה להאריך את מעצרו".