בסקציה נס ציונה שכחו את טעמו של הפסד ואחרי שני ניצחונות ותיקו, הפסידה 2:0 למ.ס אשדוד ונשארה מתחת לקו האדום, שלוש נקודות פחות מעירוני קריית שמונה שניצחה את הפועל רעננה בתוספת הזמן.
עכשיו נותרו ארבעה משחקים לתקן ובקבוצה מאמינים כי ניתן למחוק את ההפרש, בטח כשעדיין יש משחק בין השתיים במחזור האחרון בקריית שמונה. ביום חמישי יש להם כבר משחק מול רעננה שכבר ירדה ליגה מעשית.
2 צפייה בגלריה
ליאור זדה
ליאור זדה
ליאור זדה
(צילום: אבי רוקח)
בנס ציונה דיברו על ההחמצה של מוסא מאזו בנגיחה מול שער חשוף, אבל מודים שלא הגיע להם נקודות. חוץ מהשוער עומרי גלזר שהיה מצוין, החולשה היתה כללית. בקבוצה יש אכזבה גדולה מהזרים, והמאמן ליאור זדה החליט השאיר על הספסל את מאזו, יחמיר היקה ודריס ואוטנס הבלם הבלגי, שגם כשנכנס כבש שער עצמי. מי שלא התלבש אתמול היה הקשר הפצוע שי אליאס הפצוע ובקבוצה מקווים להכשירו למשחק מול רעננה.
זדה אמר לאחר המשחק: "השחקנים מבינים שלא הגיע לנו, נתאושש לקראת ההמשך". על ההחמצה של מאזו הוסיף: "זה קורה. לא נפיל את ההפסד על אף שחקן. נכנסנו למשחק לא טוב הגנתית ו-20 הדקות הראשונות הרגישו כמו 2:0. אשדוד באו חדים בעיקר בפעולות ההתקפה והענישו אותנו. למרות זאת הצלחנו לחזור ולייצר מצבים. שיחקנו כדורגל חיובי, אך עדיין הרגיש לי שהיינו רכים מידי במאבקים, ולקבוצה במצבנו אסור להוריד אגרסיביות. יש עוד ארבעה משחקים והמאבק פתוח, נתמקד במשחק הקרוב, רק זאת הדרך".

בן שמעון: "רוצים לנצח עד סוף העונה"

באשדוד נושמים לרווחה אחרי שבוע לא פשוט עם אותו הפסד 3:0 נגד קריית שמונה במחזור הקודם, שסיבך את הדרומיים בתחתית. הניצחון על נס ציונה הביא את אשדוד לחוף מבטחים עם תשע נקודות מעל הקו האדום. "באנו דרוכים למשחק נגד נס ציונה כאילו זה גמר גביע עבורנו", סיפרו באשדוד לאחר לא מעט דפיקות לב השבוע.
המאמן רן בן שמעון, שימשיך לעבוד לקראת חיזוק הסגל לעונה הבאה, אמר: "לא הייתי ככה פעיל מאז גיל 17. רוב הזמן אשדוד משחקת כדורגל טוב והיה אפשר לגמור את המשחק הרבה יותר מהר. רוצים לנצח עד סוף העונה ולסיים כמה שיותר גבוה".
2 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
רן בן שמעון
(צילום: אבי רוקח)
שלומי אזולאי שהמשיך בכושר הטוב הוסיף: "עברנו שבוע מצוין עם הרבה שיחות בפן המנטלי. שמח שעשינו מאמץ קבוצתי אדיר ובסוף גם ניצחנו. נעשה עוד משחק טוב או שניים כדי להבטיח סופית את ההישארות".
לקראת העונה הבאה יחפשו באשדוד חלוץ נוסף לסגל, גם מתוך ידיעה ששם כמו דין דוד יעלה לא מעט ברשימות של הקבוצות הבכירות של הליגה. שחקן שלא אמור להמשיך הוא המגן השמאלי הגנאי, מונטרי קמהאני.