אחרי פגרה כפויה בעקבות סגר הקורונה, מכבי תל אביב תשוב בשבת הקרובה לדשא. האלופה תתארח אצל מכבי נתניה (20:45) למשחק במסגרת המחזור ה-16. מוקדם יותר היום (חמישי) דיבר פטריק ואן לוון לקראת ההתמודדות.
"חיכינו לזה. אני חושב שמלכתחילה לא היו צריכים לעצור את הליגה", אמר ואן לוון. "אנחנו רואים מה הכדורגל יכול לעשות לאנשים בישראל. היה יכול להיות מעניין להמשיך את הליגה ולא ללכת לפגרה ללא משחקים, אבל קיבלנו הזדמנות להתאמן, אך ללא הקינוח של משחק בסוף השבוע – שבשבילו אנחנו עובדים".
2 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
(צילום: ראובן שוורץ)
"השתמשנו בזמן הזה כראוי, עכשיו אנחנו מתקרבים לסוף השבוע השני וקרובים לחזרה לליגה. אנחנו ממשיכים את הדרך שהתחלנו, אני לא רואה את המשחק האחרון כנסיגה, אנחנו פשוט צריכים לקחת את המידע מהמשחק. אנחנו עובדים על זה ומנתחים למה דברים לא הסתדרו כפי שחשבנו".
"מכבי נתניה זו קבוצה שרוצה לשחק כדורגל, מצד אחד זה טוב לנו כי גם אנחנו כאלה. התיקו מולה בסיבוב הראשון הגיע בתקופה קשה יחסית, עם משחקים באירופה. אנחנו מסתכלים קדימה ומצפים למשחק".
2 צפייה בגלריה
אנדרה ז'ראלדש
אנדרה ז'ראלדש
"אני בכושר ומוכן לשחק". אנדרה ז'ראלדש
(צילום: אורן אהרוני)
"כפי שכבר אמרתי בעבר, אני שמח מאוד לחזור", סיפר אנדרה ז'ראלדש, ששב לקדנציה שנייה במועדון. "אני יודע הכל על המועדון הזה, כך שההתאקלמות קלה מאוד. היו לי שבועיים לעבוד עם הקבוצה על הרעיונות שלנו, להכיר את כולם ואנחנו מוכנים לחזור לליגה".
המגן המשיך: "אני מרגיש טוב. התאוששתי כבר מהקורונה, אני מרגיש בסדר, בכושר ואני מוכן לשחק".