נבחרת ישראל צפויה לנחות בחזרה מסקוטלנד בארץ שעתיים וחצי בלבד לפני האימון המסכם שלה הערב (ראשון). זאת אחרי שקיימה אתמול אימון שחרור בגלזגו.
במלון הנבחרת בגלזגו התעסקו השחקנים באתגר חצי מיליון הלייקים, שהציב ערן זהבי בעבור אוהדי פנרבחצ’ה. כרגע לפחות עדיין לא מתוכננת פגישה באיסטנבול עם סוכנו רונן קצב.
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
בדרך לאיסטנבול? זהבי
(צילום: AFP)
ועדיין, בטורקיה מעריכים כי החתימה של ודאט מוריקי בלאציו, אליה יעבור תצורת 20 מיליון אירו מפנרבחצ'ה, סוללת סופית את המעבר של זהבי. ההצעה המסתמנת של פנר לחלוץ: 3 מיליון אירו לעונה.
סוכנו של זהבי הגיב לדברים: "זה מאוד מחמיא ומחמם את הלב לראות את התמיכה של הקהל הטורקי בערן ותודה על כך. ערן לא סגר או חתם בשום מקום חדש, יש לו חוזה עד סוף השנה בסין ומתעסק אך ורק במשחק הקרוב של הנבחרת מחר. כשיהיה משהו להודיע נעשה את זה בצורה מסודרת כמו תמיד".

גלזר עשוי לפתוח בהרכב מול סלובקיה

המאמן וילי רוטנשטיינר יעלה גם מחר (שני, 21:45), במשחק נגד סלובקיה, במערך של שלושה בלמים. ייתכן כי דן גלזר ישולב בהרכב. ישנה התלבטות גם בין טאלב טואטחה ליונתן כהן.
3 צפייה בגלריה
יונתן כהן ודן גלזר
יונתן כהן ודן גלזר
יונתן כהן ודן גלזר
(באדיבות ההתאחדות לכדורגל)
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
הנבחרת תנחת רק הערב. זהבי
(צילום: מוטי קמחי)
בשיחות שקיימו ביניהם שחקני הנבחרת, שהיו מרוצים מההכנה הקפדנית של רוטנשטיינר, הם מאמינים כי ביכולתם לעבור את הסקוטים בחצי גמר פלייאוף היורו בחודש הבא בהאמפדן פארק.
במקרה של עלייה היסטורית של נבחרת ישראל ליורו, השחקנים יתחלקו במענק של 5.7 מיליון שקל. כלומר 15 אחוז מהמענק שאופ"א תעביר להתאחדות על ההישג (שמוערך בכ-38 מיליון שקל). כל שחקן צפוי להרוויח 200 אלף שקל. על פי חוזהו של רוטנשטיינר, עוד כמנהל טכני, במידה והנבחרת תעלה לאליפות, הבונוס שלו יקפוץ לאיזור ה-600 אלף שקל.