כך נראה ריחוק חברתי? מפגן עידוד של אוהדי הפועל תל אביב מחוץ לבלומפילד במהלך משחקה של הקבוצה מול בית"ר ירושלים. מאות אוהדים באדום הגיעו הערב (שלישי) לאצטדיון עוד לפני פתיחת המשחק ועודדו את הקבוצה שלהם במהלך ה-0:3 מול בית"ר ירושלים
הקהל של המארחת שר שירים, עודד בלי הפסקה וכמובן עודד במהלך השערים – זאת בניגוד להנחיות משרד הבריאות שאוסרות על התקהלות. אחרי השער השלישי אוהדי הפועל גם יידו חזיזים לאוויר, אך למרות זאת כוחות המשטרה לא פיזרו אותם. בסיום המשחק יצאו שחקני הפועל תל אביב כדי לחגוג עם הקהל שחיכה בחוץ.
4 צפייה בגלריה
הפועל תל אביב חגיגה עם האוהדים
הפועל תל אביב חגיגה עם האוהדים
שחקני הפועל ת"א חוגגים עם האוהדים
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
הפועל תל אביב חגיגה עם האוהדים
הפועל תל אביב חגיגה עם האוהדים
יצאו לאוהדים
(צילום: עוז מועלם)
מאור בוזגלו דיבר על החגיגה עם האוהדים בחוץ: "זו הייתה אחת החוויות העצמתיות שעברתי עם הקהל בטירוף. כמה שאנחנו משתדלים לשמור על ההנחיות, אפשר להבין אותם. עברנו עונה הזויה ובמאני טיים אנחנו מגיעים מוכנים לכל משחק ועומדים בעומס מטורף".
על עצמו אמר בוזגלו: "אני מרגיש אני חייב לבצע התאמות. אני אחד הוותיקים וכבר לא הילד שהייתי. יש עליי אחריות מאוד גדולה. אני יודע מה זה שחקן צעיר שכולו אדרנלין מטורף ולפעמים צריך קצת יותר שכל. צריך לתת לילדים להתפתח בלי הסחות דעת".
4 צפייה בגלריה
הפועל תל אביב חגיגה עם האוהדים
הפועל תל אביב חגיגה עם האוהדים
אוהדי הפועל מחוץ לאצטדיון
(צילום: עוז מועלם)
המאמן ניר קלינגר: "עבדנו קשה מאוד בקורונה וזה ניכר ביכולת הגופנית שלנו ובתכניות של משחק כדורגל. חזרנו לדברים היפים שעשינו לפני כן. בינתיים אנחנו עומדים במטרות ונקווה שנצליח להחזיק את השחקנים במתח. לא ציפיתי שזה יהיה כך, אבל ידעתי שנהיה קבוצה חזקה. עוד ארבעה ימים יש לנו משחק בבאר שבע ונצטרך לעשות רוטציות. את מוטי ברשצקי שמרתי לחצי הגמר". על הרחקת אולהה, שיחמיץ את ב"ש ויוכל לחזור לחצי הגמר אמר קלינגר: "הוא עשה את מה שעשה ויצא לו טוב".
מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי: "החצי הראשון היה הכי גרוע שלנו השנה. לא נכנסנו למשחק בשום היבט. חילקנו להם מתנות כדי שיכבשו שערים. בחצי השני התחלנו עם יותר אנרגיות. הגענו למצבים אבל כשרצינו כבר לא יכולנו. אחר כך ספגנו כשהמשחק כבר היה מאוד לא מסודר ורע מאוד. עובדתית הפגרה עשתה לנו רע והיום זה היה משחק רע מאוד . חזרנו הכי רע שאפשר. ידענו שהפלייאוף העליון קשה ויהיה קשה לשמור על המקום השלישי עם יריבות חזקות כאלה. נצטרך לראות איך נתמודד".
4 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים
בית"ר ירושלים
"החצי הראשון היה הכי גרוע שלנו השנה". שחקני בית"ר מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם)
עידן ורד: "אין תירוצים. היה משחק לא טוב שלנו. היינו על הפנים אחד אחד ואין שום מחילה. אין לי מה להגיד לאוהדים ולצוות חוץ מסליחה. אנחנו עושים את הכל הפוך וזה כואב לי. אני לא מבין את זה. עוד שנייה אני בוכה. קיבלנו בראש בצדק והמשחק הבא יהיה על הכבוד שלנו. כל אחד צריך להוכיח שהוא ראוי להיות חלק ממועדון גדול כזה".