הפועל באר-שבע סימנה אתמול (רביעי) 'וי' חשוב מאוד כשהעפילה לרבע גמר גביע המדינה אחרי ניצחון ביתי 0:1 על עירוני טבריה מהלאומית. במועדון מבינים שהגביע הוא התואר היחיד שנשאר להם להיאבק עליו לאחר שבשבת צמח הפער בליגת העל ממכבי חיפה ומכבי ת"א המוליכות לתשע נקודות.
באר-שבע לא הייתה במיטבה אתמול והמאמן אליניב ברדה הסביר ששחקניו נגררו לקצב המשחק של האורחים מהצפון. בסופו של דבר, הקבוצה שלא עלתה בהרכבה החזק ביותר, הצליחה לנצח הודות לשער של עדן שמיר.
2 צפייה בגלריה
הפועל באר-שבע הפועל פ"ת
הפועל באר-שבע הפועל פ"ת
סבל מהתכווצות בשריר הירך האחורי. פוקו
(צילום: הרצל יוסף)
2 צפייה בגלריה
הפועל באר-שבע עירוני טבריה גביע המדינה
הפועל באר-שבע עירוני טבריה גביע המדינה
הבשורה הטובה מבחינת באר-שבע: עלתה לרבע גמר הגביע
(צילום: הרצל יוסף)
בקבוצה מבינים שבמשחק הבא, ביום שני נגד בית"ר ירושלים, הם כבר יהיו חייבים להציג יכולת גבוהה הרבה יותר. גם נגד הירושלמים תיאלץ באר-שבע להסתדר ללא הקפטן מיגל ויטור שסובל ממתיחה במפשעה, כשאיתן טיבי שבכושר טוב, ימשיך לפתוח לצידו של מריאנו בריירו.
באר-שבע איבדה אתמול כנראה גם עוגן נוסף בהגנה שלה, אנדרה פוקו שמתופקד כמגן ימני. אחרי משחק חלש שלו נגד מכבי ת"א - קיבל אתמול מנוחה ושולב כמחליף במחצית השנייה, אך גם זה היה יותר מדי עבורו והוא הרגיש התכווצות בשריר הירך האחורי והוחלף. את מקומו אמור למלא אור דדיה או איאד אבו עביד, שהחלים מפציעה ונכנס אתמול כמחליף. בכל מקרה, אם פוקו ייעדר, תתייצב באר שבע למשחק נגד הירושלמים ללא מגן ימני שנמצא בכושר משחק טוב.