מאמן הפועל חיפה חיים סילבס היה מאוכזב אתמול (שלישי) מההפסד הראשון של קבוצתו מאז פגרת הקורונה, 3:0 למכבי תל אביב במחזור ה-31 בפלייאוף העליון.
“ברמת היעילות זה היה בין המשחקים הרעים שלנו. קשה לנתח משחק כזה", אמר סילבס. "בסופו של דבר קיבלנו שיעור ביעילות, מכבי הוכיחה למה היא אלופה, צריך לעשות הרבה מאוד כדי להבקיע מולה. בשורה התחתונה: אני פה מתבכיין והם שם יחגגו אליפות”.
2 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
חיים סילבס
(צילום: ראובן שוורץ)
סילבס, שצפוי לחתום על הארכת חוזה בקבוצה, התייחס לתוכניות לעונה הבאה: ״כמה מהשלד הזה ימשיך? אני חושב שכולם ראו שהשלד הזה צריך לקחת את הקבוצה קדימה, יש פה משהו צעיר ותוסס עם הרבה אפשרויות. השנה הפגרה תהיה קצרה מתמיד ולפעמים מקבלים תמהיל שונה, אבל המטרה שלי ושל יואב כץ היא להמשיך את מה שהתחלנו ומקווה שנצליח לעשות את זה. באופן עקרוני אני מאוד-מאוד מרוצה כי ראיתי הרבה דברים טובים״.
הקשר תומר אלטמן, שבחיפה רוצים שוב להשאילו ממכבי ת"א, הוסיף: ״במחצית הראשונה שיחקנו היטב אבל כשאתה שוגה ובטח מול קבוצה חזקה כמו מכבי ת"א - אתה משלם״.
2 צפייה בגלריה
הפועל חיפה מול הפועל תל אביב
הפועל חיפה מול הפועל תל אביב
הזר היחיד שיישאר. יסמין בוריץ'
(צילום: ראובן כהן)
השוער יסמין בוריץ' יהיה הזר היחיד שיישאר יחד עם חוליית ההגנה: ניסו קפילוטו, דור מלול, מיקי סירושטיין ובן והבה שישוב מפציעה ארוכה. האחים לבית סרדל, לירון וירין, יחד עם אופק פישלר, גל אראל ועדן בן בסט ימשיכו. גילי ורמוט יצטרך לקבל החלטה עם הבעלים כץ וסילבס לגבי המשך דרכו.