מרקו בלבול יערוך הערב (שבת, 20:45) ככל הנראה את משחקו האחרון בסמי עופר כמאמן מכבי חיפה, כאשר הירוקים יארחו את האלופה מכבי ת"א. המאזן בין הקבוצות העונה הוא חד צדדי ומוחץ: שלושה ניצחונות לתל-אביבים.
נכון שהתוצאה לא באמת משנה לשני הצדדים, אך את הסטטיסטיקה יזכרו עם השנים. חיפה מתקשה מאוד נגד מכבי ת"א בשנים האחרונות, והעובדה שהירוקים לא ניצחו בליגה את הצהובים בבית מאז דצמבר 2012 מדליקה נורה אדומה מהבהבת. חיפה, שסיימה את עונת 1993/94 ההיסטורית שלה ללא הפסד, לא מעוניינת שמכבי ת"א תצליח להשוות את השיא המדהים שלה, ותרצה להנחיל לה הפסד בכורה, מחזור לפני תום הליגה.
2 צפייה בגלריה
גולסה מול שרי
גולסה מול שרי
גולסה מול שרי
(צילום: עוז מועלם)
"מכבי ת"א קבוצה חזקה ומאומנת. מגיע שאפו למאמן שלה על העבודה שלו. אנחנו רוצים לבוא ולהמשיך את המומנטום הטוב שלנו, לתת הכל על המגרש וכמובן לנצח. מכבי חיפה תמיד רוצה לנצח", אמר בלבול. סנטיהו סלליך, שכבש חמישה שערים בארבעת המשחקים האחרונים, הוסיף: "מחכה לנו מפגש לא קל, עם קבוצה שלא השכלנו לנצח העונה. נעשה הכל כדי להגיע מוכנים ולעשות את זה".
בצד המקצועי בלבול יחסר את דולב חזיזה המוצהב ואת מקומו בהרכב יתפוס מקסים פלקושצ'נקו. מלך השערים של ליגת העל , ניקיטה רוקאביצה (22 כיבושים), יקווה להמשיך להבקיע ולשפר את מאזנו.
2 צפייה בגלריה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
חזיזה. חיסרון משמעותי
(צילום: עוז מועלם)
בנושא אחר, מינויו של ברק בכר מתעכב ונראה כי נותרו פרטים טכניים קטנים שהמאמן המיועד אמור לסכם מול קבוצתו הקודמת הפועל ב"ש בנוגע להתרת החוזה ולפיצוי שיקבל מהקבוצה הדרומית.