בבני סכנין נשמו היום (רביעי) לרווחה לאחר קבלת תוצאות בדיקות הקורונה שעברו אתמול אנשי המועדון והשחקנים. על פי הבדיקות כולם נמצאו שליליים.
אתמול שררה דאגה גדולה במועדון מחשש שגל נוסף של נגיף הקורונה פרץ שוב בקבוצה לאחר שהמגן, חגי גולדנברג, התלונן כי חש בתסמינים, כולל חום גבוה וחולשה.
2 צפייה בגלריה
בני סכנין
בני סכנין
שחקני בני סכנין
(צילום: ראובן שוורץ)
גולדנברג התבקש להישאר בביתו ולא להגיע לאימון, ובנוסף לעבור בדחיפות בדיקת קורונה. על פי הוראות משרד הבריאות, הוא יישאר בבידוד בביתו עד לקבלת התוצאות. בשל החשש שהתעורר עברו כאמור כל השחקנים ועובדי המועדון בדיקות.
כעת מתכוננים במועדון למשחק הערב (20:00) מול מכבי נתניה. כזכור, בסיבוב הקודם עורר קיום המשחק זעם רב לאחר שחלק מהשחקנים ואנשי הצוות נדבקו בנגיף, אבל אותה התמודדות לא נדחתה למרות דרישת המועדון, מה שהסתיים בתבוסה 7:1. מאז מכונה אותו מפגש "משחק הקורונה" בסכנין.
2 צפייה בגלריה
ניסו אביטן
ניסו אביטן
יבצע שינויים. ניסו אביטן
(צילום: ראובן שוורץ)
ניסו אביטן צפוי לבצע מספר שינויים בהרכב הפותח בו יכללו ארבע שחקני הגנה. מי שנמצא בספק הוא נייג’ל האסלביינק שסובל מפציעה. אוסאמה חלאיילה, שלא פתח מול בני יהודה במשחק האחרון (1:1) יקבל את חולצת ההרכב.
"התבוסה המשפילה לנתניה בסיבוב הראשון תיזכר לדורות במועדון, בעיקר בגלל חוסר ההתחשבות במה שקרה עם ההידבקות", אמרו בסכנין "היינו בשיא המצוקה. עכשיו זה הזמן שלנו לתקן ולהגיע למשחק במטרה ברורה לקחת נקודות".