בני יהודה פותחת את הסיבוב השני ותארח מחר (ראשון 19:00) את בני סכנין. אל צוות המאמנים הזמני, כפיר אדרי ויעקב אסייג, מצטרף מנהל מחלקת הנוער של בני יהודה תמיר בן עמי, שמחזיק בתעודת פרו ויעזור לצוות להדריך את הקבוצה הבוגרת על הקווים, עד שהנהלת הקבוצה תחליט על זהות המאמן הבא.
בן עמי הגיע לבלומפילד במחזור האחרון מול הפועל ב"ש כדי לצפות ביכולת של הקבוצה על המגרש, וכבר מחר הוא צפוי לעמוד על הקווים במשחק מול בני סכנין. "כמובן שזה מרגש. אבל לכולם ברור שאני חלק מצוות שכולל אנשים שמכירים את הקבוצה הזו טוב יותר מכולם" אמר בן עמי והוסיף: "אני מבחינתי מגיע בכדי לתרום מהידע שלי ובשביל לעשות הכי טוב שאפשר בשביל המועדון בשנים האחרונות אני מנהל את מחלקת הנוער, אבל כמובן אני מכיר טוב מאוד את הקבוצה הבוגרת".
1 צפייה בגלריה
גדיר חוגג עם החברים
גדיר חוגג עם החברים
שחקני בני יהודה
(צילום: עוז מועלם)
בני יהודה נמצאת בתקופה לא טובה בלשון המעטה, והיא פותחת את הסיבוב השני לאחר שרשמה רק ניצחון אחד בשמונת המחזורים האחרונים, ונמצאת במרחק של שתי נקודות מהקו האדום. למרות המצב, בשכונת התקווה לא ממהרים להחתים מאמן, אך על פניו נראה כי המינוי של בן עמי הוא זמני, ולאור התוצאות האחרונות בני יהודה תעדיף להחתים מאמן מנוסה כדי למנוע מהקבוצה להיקלע למאבקי תחתית. "בני יהודה מתקשה לייצר יציבות העונה, ואנחנו מקווים שיבוא מאמן שיעזור לנו במטרות", מסר גורם במועדון והוסיף. "קשה להסתיר את האכזבה בקרב השחקנים, אם יגיעו עוד הפסדים חדר ההלבשה יתפרק , יש פה הרבה שחקנים צעירים".
בצד המקצועי, בבני יהודה ימשיכו להיות חסרים אליסון דוס סנטוס ועמית זנטי הפצועים שעדין לא חזרו לסגל. כמו כן, גם הקפטן דן מורי שנפצע בתחילת המחזור הקודם מול הפועל ב"ש, יחסר במשחק ועדין לא ברור מה חומרת פציעתו ולכמה זמן הוא צפוי להיעדר. כך שהקבוצה שוב תצטרך לבנות על הגנה מאולתרת.
"בני סכנין צירפה שחקנים משמעותיים מאז וזה בא לידי ביטוי גם ביכולת שלה וגם בתוצאות. נתכונן למפגש הזה בהתאם וברצינות המרבית", אמר בן עמי לקראת המפגש מול סכנין. "הקבוצה מגיעה אחרי כמה תוצאות לא מספיק טובות, אבל ברוב המקרים התוצאה לא שיקפה את היכולת האמיתית על כר הדשא. אנחנו מחלקים יותר מדי מתנות שעולות לנו ביוקר. נמשיך לומר - יש כאן שחקנים טובים עם רצון גדול לנצח בכל משחק".