אלדד שביט, מאמן בני סכנין שהוביל את הקבוצה בחזרה לליגת העל טרם קיבל הודעה רשמית מראשי המועדון לגבי העונה הבאה, אך המגמה היא להחתימו. "זה די ברור שאלדד ימשיך איתנו. הוא עשה עבודה יפה והוא יודע שאנחנו מעריכים אותו מאוד מבחינה מקצועית ואישית".
הערב (ראשון) תתקיים ישיבת הנהלה ראשונה לגבי העונה הבאה, שם יחלו לדון בהכנות הדרושות. מלבד עמדת המאמן ידונו בבניית התקציב, תוך הכרה בכך שהמועדון סוחב גירעון מהשנתיים האחרונות. "התקציב יבנה בשמרנות רבה", הבהיר המנכ"ל חאלד דוכי. בהנהלת המועדון העריכו כי בחצי השנה הקרובה לא תהיה אפשרות למלא את האצטדיון בקהל בגלל הקורנה וגם התרחיש הזה נלקח בחשבון בבניית התקציב.
3 צפייה בגלריה
אלדד שביט נזרק לשמיים
אלדד שביט נזרק לשמיים
שחקני בני סכנין מראים מה דעתם על שביט
(צילום: אביהו שפירא)
שביט עצמו, שבימים אלה עסוק בניהול קייטנות ילדים באקדמיית הכדורגל שלו, הבהיר שוב כי אינו מתעסק בסוגייה עתידו בקבוצה: "ההחלטה היא של בני סכנין ואין צורך לדון בזה. מה שיוחלט יהיה מקובל עליי", אמר.
במקביל, בהנהלה מתכוונים, בהתייעצות עם המאמן שימונה, להתחזק במספר עמדות. עדיין לא ברור אם המגן עלי עותמאן ימשיך ואם הוא יעזוב ינסו בקבוצה למלא את המשבצת בשחקן דומננטי אחר. גם אם עותמאן יישאר בסופו של דבר, מעוניינים בצוות המקצועי בגיבוי. אותם הדברים אמורים גם לגבי מהראן ראדי, שעדיין לא ברור אם ימשיך עונה נוספת שרק בסיומה יפרוש. בכל מקרה, המגמה במועדון היא להתבסס על שחקני בית. במסגרת הרצון להתחזק יפנו בסכנין למכבי חיפה על מנת לנסות ולשאול ממנה שחקנים כשגם עסקת טרייד בין המועדונים עומדת על הפרק אם בהנהלת הירוקים יהיו מעוניינים לכך.
3 צפייה בגלריה
ראדי חוגג
ראדי חוגג
ראדי חוגג. לא ברור אם ימשיך לשנת פרישה
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
עלי עותמאן בפעולה
עלי עותמאן בפעולה
עותמאן. גם אם יישאר, בסכנין רוצים גיבוי
(צילום: שרון צור)
במקביל להכנות לעונה הקרובה, שחקני הקבוצה שקיבלו הוראה שלא לחגוג את העלייה על האוהדים התכנסו לארוחת ערב משותפת לסיום העונה. הארוחה מומנה באמצעות כספי הקנסות אותם שילמו השחקנים במהלך העונה האחרונה בגין איחורים והפרות משמעת קטנות בהתאם לחוקי המועדון.