"זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה, מחקנו את מכבי פתח תקווה, רק שיש לנו בעיה במהלך האחרון", בהפועל תל אביב מרוצים אמנם מהיכולת בתיקו 0:0 עם העולה החדשה, אבל התאכזבו מכך שלא תירגמו את היתרון בשדה לניצחון.
הסטטיסטיקה במשחק מדברת בעד עצמה. האדומים הגיעו ל-13 מצבים לעומת שניים בלבד של יריבתם וגם השיגו יתרון ברור (1:6) בבעיטות לשער. במועדון פרגנו לאושר דוידה, אבל ציינו שההחמצה שלו מול אריק ינקו הייתה שלומיאלית.
2 צפייה בגלריה
אור בלוריאן, עומרי אלטמן
אור בלוריאן, עומרי אלטמן
המון מצבים, אפס שערים. עומרי אלטמן מנסה לכבוש
(צילום: ראובן שוורץ)
2 צפייה בגלריה
בהפועל היו מרוצים מהיכולת של שטקוס
בהפועל היו מרוצים מהיכולת של שטקוס
סיפק יכולת טובה. שטקוס
(צילום: ראובן שוורץ)
במועדון זעמו על השופט אלי חכמון שהרחיק את אדי גוטליב. הבלם ייעדר בשל כך מהמשחק מול עירוני קריית שמונה שיתקיים מחרתיים. את מקומו יימלא רז שלמה. בהפועל מרוצים גם מהיכולת שהפגינו השוער ארנסטס שטקוס והבלם סיאנדה קולו.
המאמן ניר קלינגר סיכם: "התוצאה מאכזבת לאור מה שהתפתח על הדשא, ניצול המצבים שהגענו אליהם, ההחמצות וחוסר הדיוק במסירה האחרונה ובבעיטה לשער. בשלוש-ארבע הדקות האחרונות, אחרי ההרחקה ההזויה של גוטליב שאין לה קשר למציאות, נלחצנו קצת. רואים שיפור משמעותי וקבוצה חזקה שמשחקת כדורגל. אני מקווה שנמשיך בדרך הזו".
המגן איאד אבו עביד סיכם: "היה לנו משחק טוב. הגענו למצבים ולא היינו מרוכזים. אנחנו מרגישים במומנטום וצריכים להמשיך אותו בקריית שמונה".