מכבי חיפה מאבדת גובה ומתחילה להזכיר את הקבוצה המאכזבת מהעונות הקודמות. עד סוף השבוע האחרון הירוקים התגאו באפס הפסדים בליגת העל, אבל עכשיו יש להם כבר שניים. הערב (שלישי) הם איבדו יתרון 0:1 על הפועל כפר סבא והפסידו 3:2, שלושה ימים בלבד אחרי המפלה (2:1) מול הפועל חיפה בדרבי.
בעקבות התוצאה נותרו השחקנים של ברק בכר במקום הרביעי בלבד, כשהם מרוחקים ארבע נקודות מהמוליכה עירוני קריית שמונה. המאמן ברק בכר הגיב: "היום זה היה מוגזם, כי הובלנו והיינו צריכים להבקיע במחצית הראשונה לפחות 3-4 שערים. ואז נתנו מתנות כמו שאנחנו עושים לצערי כל העונה. זה מתסכל, אנחנו צריכים לדעת לגמור את המשחק".
3 צפייה בגלריה
תורג'מן ובכר
תורג'מן ובכר
תורג'מן ובכר
(צילום: אורן אהרוני)
3 צפייה בגלריה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה
הפסד כואב. רוקאביצה
(צילום: אורן אהרוני)
בכר הוסיף: "אנחנו עושים טעויות, מתחילים לרדוף אחרי היריבות וזה נראה פחות טוב. בדרבי לפחות לחצנו והיינו אגרסיביים למרות שהיו החמצות. אני יכול לבוא בטענות לחוסר אחריות. רק ביחד נצא מזה, יש פה חבר'ה שאני סומך עליהם. זה בסך הכל המחזור השישי וצריך להרים את הקבוצה".
גם הבלם עופרי ארד, שכבש שער לכל כיוון (גם לזכות מכבי חיפה וגם עצמי), התאכזב: "אני מבין את הביקורת, היא מובנת כשאנחנו סופגים בכל משחק. ננתח את המהלכים ואני מבטיח שניראה הרבה יותר טוב. אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם הלחץ. זה משהו שאנחנו צריכים לשפר, לא להישבר אחרי גול אחד".
בכפר סבא חגגו. המאמן עמיר תורג'מן התייחס לאווירה המתוחה לאחר ההפסד לבני סכנין בשבת: "היו ימים לא קלים, אבל זו עבודה של מאמן כדורגל, לדעת לאסוף את השחקנים. אני יודע שיש לנו קבוצה של גברים. לפעמים דברים לא הולכים כמו שצריך, הפעם הכדורים נכנסו. בחצי הראשון היינו רכים ולא אגרסיביים, בחצי השני היה שינוי עצום. אנשים צריכים לדעת שמקומם לא בטוח ושהם חייבים לתת את המקסימום כל הזמן, לא רק במחצית אחת".
3 צפייה בגלריה
שחקני כפ"ס מברכים את זלמנוביץ' על ההופעה
שחקני כפ"ס מברכים את זלמנוביץ' על ההופעה
שחקני כפ"ס מברכים את זלמנוביץ' על ההופעה
(צילום: אורן אהרוני)
תורג'מן הוסיף: "נכון שהיו רעשי רקע, אבל היו שיחות עם הבעלים ויש אנשים שאפשר לעבוד איתם. זה הכי חשוב. היה שקט ואפשר היה לעבוד בימים האלה. ידענו שמכבי חיפה מוכשרת, אבל עשינו את העבודה כמו שצריך והחצי השני היה אדיר. לפעמים התקשורת מוסיפה דברים ולא את מה שבאמת קורה בחדרי חדרים, אבל זה המקצוע. בסך הכל פתיחת העונה שלנו לא רעה בכלל. אנחנו צריכים להמשיך ולא לרדת ולהיות רכים. מצפים לנו משחקים לא קלים, אבל יש לנו הגנה טובה ושחקנים שיודעים להבקיע, ואם נעשה את הדברים כמו שצריך ננצח".
השוער מתן זלמנוביץ', שקיבל הזדמנות בהרכב והצטיין כשעצר בין היתר פנדל של ניקיטה רוקרביצה, הגיב: "זה לא אני לבד, עמיר הכין אותנו הכי טוב שאפשר. עשיתי קצת שיעורי בית ואני מכיר את השחקנים. צריך קצת מזל ואני מרוצה מהתוצאה. השחקנים מאוד מגובשים. אנחנו חברים אחד של השני והרגשנו שיש פה הזדמנות מיוחדת לעשות שינוי. אני שמח שעשינו את זה ומקווה שנמשך ככה נגד מכבי תל אביב".