עידן נחמיאס, הקפטן של עירוני קריית שמונה, עוזב את הבית. נחמיאס (24), שגדל בק"ש והפך לאחד השחקנים מזוהים עם המועדון בשנים האחרונות, עשה התקדמות אדירה בשנים האחרונות.
עכשיו הוא סיים חוזה בקבוצה ולמרות שקיבל הצעה להמשיך, העדיף לסרב כדי לצאת לאתגר הבא: מועדון גדול בליגת העל או קבוצה באירופה. "אחרי חמש שנים בבוגרים זה הזמן שלי להתקדם, בשנתיים האחרונות הייתי קפטן וזה שידרג אותי מאוד, ביסס אותי בתור אחד שמכירים אותו", אמר נחמיאס בראיון ל-ynet.
3 צפייה בגלריה
עידן נחמיאס
עידן נחמיאס
אחד הבלמים הבכירים בליגה. עידן נחמיאס
(צילום: אפי שריר)
איך אתה מסכם את העונה? "ביחס לשנים האחרונות זו הייתה עונה אדירה. בכל שנה הצהרנו על פלייאוף עליון והעונה עשינו את זה, היינו נגיעה מאירופה".
מבחינה אישית, עשית התקדמות משמעותית? "כן, אני מרגיש שהייתה לי עונה טובה מאוד, כשכל הקבוצה טובה אז קל להיות יותר טוב, החלק הקדמי היה מדהים וזה נתן פוש לכולם. אני ואורי (דהן) רצנו ביחד ועשינו התקדמות גדולה".
הייתה התלבטות לגבי העזיבה? כמה הכסף שיחק תפקיד? הייתי מאוד החלטי, ידעתי שאני רוצה להתקדם אחרי העונה הזו. זה נטו התקדמות מקצועית, ממש לא הכסף. יש לי שאיפות להגשים".
3 צפייה בגלריה
נחמיאס נוגח
נחמיאס נוגח
נחמיאס מול בלקמן
(צילום: ראובן שוורץ)
איזי שרצקי התאכזב ממך שהחלטת לעזוב. "אם אעבור לקבוצה בארץ הוא יקבל דמי השבחה, הוא התבאס אבל הוא מבין אותי".
מכבי ת"א מתעניינת בך, זה חלום מבחינתך להגיע למועדון כזה? "יש לי הרבה חלומות, להיות בקבוצה שרצה לתארים זה חלום של כל שחקן. החלום הגדול שלי הוא לצאת לאירופה ולבסס את עצמי שם".
אתה חושב שאתה אחד הבלמים הטובים בארץ? "כן, אני אחד הבלמים הטובים בישראל".
3 צפייה בגלריה
עירוני קריית שמונה הפועל רעננה
עירוני קריית שמונה הפועל רעננה
איזי שרצקי
(צילום: אפי שריר)
הופתעת שקובי רפואה לא ממשיך למרות שהוא הוביל אתכם לפלייאוף עליון? "קובי עשה עונה מצוינת ואי אפשר להתווכח על זה. הופתעתי מהתזמון כי זה היה מוקדם, אבל זה בינו לבין איזי".
רואה את עצמך חוזר בעתיד לקריית שמונה? "אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד".
לא זומנת לסגל הנבחרת, חושב שאתה ראוי להיות שם? "כן, אני בטוח שאני ראוי להיות בסגל".