רק ביום ראשון, במשחק מול מכבי נתניה, נדע אם נס ציונה הצליחה להתאושש מההלם אחרי ה-2:2 הדרמטי אתמול מול הפועל חדרה.
זה היה בידיים של ליאור זדה ושחקניו. הסקציה כבר הוליכה 0:2 מול הפועל חדרה, וראתה את הקו האדום מלמעלה, אבל ברגע של איבוד ריכוז ספגה בשנייה האחרונה של המשחק (דקה 95) את שער השוויון, ומי יודע אם הנקודות הללו לא יחסרו לה במאבק ההישרדות.

2 צפייה בגלריה
רז שטיין חוגג
רז שטיין חוגג
אופטימי. שטיין
(צילום: ראובן שוורץ)
קשה היה אתמול בצד של נס ציונה. סביר להניח שלא מעט אנשים התקשו לעצום עין. מי שניסה להרים את השחקנים היה רז שטיין, שכבש את השער הראשון ועדיין מאמין שהקבוצה לא תרד ללאומית. "ברור שאנחנו מבואסים, אבל לא ניתן לשבור אותנו. כולנו אופטימיים, שיחקנו טוב וחדר ההלבשה מאוחד. ברור שהתיקו, אחרי שהולכנו 0:2, הוא כמו הפסד. נבוא ביום ראשון לנסות לתקן. נותרו עוד שישה משחקים ואנחנו צמודים לקריית שמונה", סיכם שטיין.
החלוץ, שהפך למנהיג הבלתי מעורער של נס ציונה, מחוזר על ידי קבוצות אחרות וכבש אתמול את שערו השמיני, ארבעה מתוכם בארבעת המשחקים האחרונים. גם הבלם איתי עוזרי יצא מהמשחק מחוזק: "אם נציג את היכולת שהראינו עד לדקה ה-60, הכל יהיה בסדר".

2 צפייה בגלריה
גלעד אברמוב חוגג
גלעד אברמוב חוגג
גלעד אברמוב חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)

בהפועל חדרה, מנגד, יצאו מרוצים מתוצאת התיקו שהצליחו לחלץ חניכיו של המאמן שרון מימר בזכות השער המשווה שכבש גלעד אברמוב. הקשר הצעיר זכה אמש להרבה מחמאות בסיום המשחק ובעיקר נתן הרבה תקווה לראשי המועדון לגבי העתיד .
אגב, אברמוב הוא שחקן בית שחתום לשלוש עונות נוספות בחדרה והיה בין השחקנים הצעירים עליהם התעקש המנהל המקצועי, אורן גולן, שישחקו בתחילת העונה. מה שגרם לחילוקי הדעות בין גולן למאמן לשעבר אורי גוטמן.
"אולי זה לא התאים אז והיום יותר מתאים בגלל שכבר הבטחנו הישארות בליגה. אבל אין ספק שהילד הזה חייב לקבל צ'אנס ובהמשך הוא יהפוך לשחקן מרכזי", אמר הבוקר גורם בכיר במועדון.