מכבי חיפה השיגה את המטרה והעפילה אתמול (חמישי) לסיבוב המוקדמות השלישי בקונפרס ליג. זה הלך קל מהצפוי עם 1:5 על דינמו טביליסי (1:7 בסיכום שני המשחקים).
חיפה, במחצית שנייה מצוינת, דרסה את הגיאורגים, אך מה שנתן לברק בכר תחושה והרגשה עד כמה הקבוצה שלו עוצמתית זו העובדה שאתמול חסרו לו לא מעט שחקני הרכב: מוחמד אבו פאני ועלי מוחמד (מורחקים) ונטע לביא ועופרי ארד (פצועים). יחד עם זאת, המחליפים לא נתנו תחושה שמישהו חסר. מאור לוי, במשחק נהדר ושער כבונוס, שוב קטף שבחים רבים על יכולתו. יובל אשכנזי, שנכנס בדקה ה-80, חגג צמד תוך ארבע דקות.
1 צפייה בגלריה
מאור לוי חוגג
מאור לוי חוגג
שחקני מכבי חיפה חוגגים מול טביליסי
(צילום: ראובן כהן)
גורם בחיפה אמר: "כששחקני הסגל מבקיעים, נכנסים בלי אגו ומשחקים חזק ואמיתי, זה מעיד עד כמה הקבוצה בריאה ועוצמתית". עומר אצילי שוב היה מהמצטינים בירוק ובחיפה מרוצים מאוד מהעובדה שממשחק למשחק, בקשר הופך להיות המנהיג הבלתי מעורער.
מצד שני, דולב חזיזה נעלם מעט לאחרונה ונראה שאצילי לוקח את מירב הפוקוס. הצוות המקצועי צפוי לבחון אופציה של שינוי עמדה לחזיזה. גם אורי דהן, שהיה מצוין לצידו של בוגדן פלאניץ', זכה למחמאות גדולות ולבכר יש כאב ראש גדול לגבי עמדת הבלם השני ברגע שארד ישוב מפציעה.