בסקציה נס ציונה לא ציפו שפתיחת העונה של הקבוצה תהיה כל-כך מאכזבת. הכתומים לא השיגו אף נקודה בארבעה מחזורים עד כה. הערב (שבת, 18:00) נס ציונה תנסה לקחת נקודות ראשונות בקרב תחתית מול הפועל ת"א.
אם נסתכל על הדרך של נס ציונה בליגה עד כה, הרי שהיא פתחה את העונה בהפסד 2:0 בבית לעירוני קריית שמונה והציגה יכולת שלא מתאימה לליגת העל. המגמה נמשכה והכתומים המשיכו לאכזב על המגרש והפסידו 1:0 במחזור השני למ.ס אשדוד, ו-3:0 במפגש ביתי מול בית"ר ירושלים.
3 צפייה בגלריה
שחקן סקציה נס ציונה פרדי פלומן
שחקן סקציה נס ציונה פרדי פלומן
גם פלומן יודע שכרגע זה נראה לא טוב
(צילום: עוז מועלם)
במחזור האחרון הקבוצה פגשה את מכבי חיפה, והציגה יכולת מעט משופרת לעומת המחזורים הראשונים ואף הצליחה לכבוש שער לראשונה העונה (3:1). למרות זאת, הקבוצה לא מספיק מחוברת ומתואמת והיכולת לא מספיקה לליגת העל. בשלב הזה של העונה נס ציונה נותרה הקבוצה היחידה בשתי הליגות הבכירות שטרם צברה אפילו נקודה אחת.
מאמן נס ציונה ניר ברקוביץ' אמר לקראת המפגש מול הפועל ת"א: "אחרי ארבעה משחקים ללא נקודות אנחנו מגיעים למשחק החמישי מול הפועל ת"א. יש לנו סיכוי לחזור לליגה. אחרי התצוגות הלא טובות במשחקים הקודמים, דווקא בחיפה נראינו טוב יותר".
עוד הוסיף ואמר ברקוביץ': "אנחנו צריכים לבוא עם אותה גישה ואותה מחויבות ולנסות להיות יותר אמיצים ויותר מחויבים. אנחנו צריכים לנסות לקחת את הנקודות הראשונות שלנו. גם הפועל ת"א מגיעה עם לחץ כבד עליה ויש לנו הזדמנות לחזור לליגה ולצמצם את הפערים שנפתחו".
3 צפייה בגלריה
נס זמיר
נס זמיר
"ראינו נקודות חיוביות במשחק שלנו". זמיר
(צילום: עוז מועלם)

איפה ההתקפה?

במועדון בנו את הסגל במהלך הקיץ ושמרו על השלד מהעונה הקודמת בתוספת מספר שחקנים בעלי עבר בליגה הבכירה. עקב התקציב הדל יחסית, נס ציונה לא הצליחה להתחזק בשחקנים שיכולים לעשות את ההבדל עבור הקבוצה בליגה. עם פתיחת משחקי גביע הטוטו והמחזורים הראשונים של הליגה הקבוצה הרבתה לספוג, מה שגרם לה להתחזק בשחקני הגנה.
מי שהצטרפו לקבוצה הם הבלם/מגן עומרי בן הרוש, שהגיע מבני סכנין, ואחריו הבלם סטפן אקה שהגיע מעירוני קריית שמונה. למרות זאת לא ניכר שיפור משמעותי בחלק ההגנתי. מעבר לחוליית ההגנה, גם ההתקפה לא מתפקדת ופרט לשער זכות אחד של אנז' פרדי פלומן מול מכבי חיפה, הקבוצה לא מצליחה לכבוש.
נכון לעכשיו נס ציונה נועלת את הטבלה ללא נקודות בכלל כשלזכותה שער אחד לעומת תשעה שערי חובה. למרות מצבה של הקבוצה, מעמדו של ברקוביץ' יציב ובמועדון מאמינים שמי שהוביל את הקבוצה לעליית ליגה, יצליח להוביל לשינוי בקבוצה שטרם התחברה, בתקווה שזה יקרה כבר מול הפועל ת"א.
3 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
הפעילו לחץ על הנהלת נס ציונה. אוהדי הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)
בצד המקצועי, ברקוביץ' היה מרוצה מהשיפור ביכולת מול מכבי חיפה במחזור האחרון והוא צפוי להמשיך באותה מגמה עם שלושה בלמים. עם זאת, הוא צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב. במהלך המשחק מול מכבי חיפה הקשר מוחמד אוסמן נפצע והוחלף, והוא עדיין לא כשיר למשחק מול הפועל ת"א בשבת. מי שיתפוס את מקומו הוא נס זמיר. כמו כן, ברקוביץ' יצטרך להסתדר ללא אקה ומי שצפוי לתפוס את מקומו הוא מיקי סירושטיין.
חלוץ הקבוצה, נס זמיר, אמר: "אנחנו מגיעים למשחק מול הפועל ת"א אחרי משחק לא פשוט מול מכבי חיפה. נגד הקבוצה הכי טובה בליגה השתדלנו מאוד וראינו נקודות חיוביות במשחק שלנו. המשחק הקרוב מול הפועל ת"א זה הצ'אנס שלנו להיכנס לליגה ולהתחיל לקחת נקודות. זו הליגה שלנו, מכבי חיפה זה משהו אחר. פה אנחנו צריכים לקחת נקודות".
אוהדי הפועל ת"א פנו להנהלת נס ציונה לקראת המשחק בעקבות הקצאת הכרטיסים ומחירם. בעקבות לחץ האוהדים, החליט בעלי נס ציונה רועי אנקווה להשוות את מחירי הכרטיסים בקופות למחירי הכרטיסים במכירה המוקדמת.