שמחה גדולה בהפועל באר שבע לאחר הניצחון הגדול 0:4 אתמול (חמישי) על ארדה קרדז'לי הבולגרית (0:6 בסיכום שני המשחקים) במוקדמות הליגה האיזורית.
הניצחון, שהיה הגדול ביותר של ב"ש אי פעם במפעלים האירופיים (מלבד האינטרטוטו), העלה את הקבוצה לשלב המוקדמות השלישי שם היא תתמודד נגד שלאסק ורוצלאב הפולנית, כשהמשחק הראשון ייערך כבר ביום חמישי הקרוב בפולין והגומלין שבוע לאחר מכן בארץ.
4 צפייה בגלריה
באר שבע חוגגת
באר שבע חוגגת
באר שבע חוגגת
(צילום: הרצל יוסף)
כשעתיים לאחר המשחק אמש התברר שאם ב"ש תעבור את הפולנים היא תהיה מדורגת בהגרלת שלב הפלייאוף, שניצחון בו יבטיח העפלה לבתים. זה קרה מכיוון שסטיאווה בוקרשט ואא"ק אתונה שהיו מדורגות הודחו אתמול.
כמו כן, הניצחון אתמול הבטיח לב"ש גם הכנסה נאה של 550 אלף אירו כמענק מאופ"א. עלייה לפלייאוף תעניק עוד 750 אלף אירו לקבוצה, והכסף הגדול באמת יגיע אם ב"ש תעפיל לשלב הבתים. במידה שזה אכן יקרה, אלונה ברקת תראה עוד 2.94 מיליון אירו נכנסים לחשבון הבנק של הקבוצה.
4 צפייה בגלריה
אלונה ברקת
אלונה ברקת
ברקת. הכסף יעזור לה לחזק את הקבוצה
(צילום: ראובן שוורץ)
כל הכנסה נוספת תאפשר לברקת להגדיל את תקציב שכר השחקנים, כשעל הפרק צירופם של מגן שמאלי וחלוץ בכיר, כשעל הכוונת ניקיטה רוקאביצה, שעזב את מכבי חיפה ואיתו מתנהלות שיחות בימים האחרונים. כרגע הפערים בין הצדדים גבוהים, ונציגיו אף טוענים כי הוא מחזיק בהצעות גבוהות יותר ממועדונים אחרים.
נכון לעכשיו נראה שהכדור בידיים של ב"ש, שאם תרצה את רוקאביצה תצטרך להעניק לו חוזה לשנתיים בשכר גבוה מאוד ביחס לזה שמקבלים שאר השחקנים הבכירים בסגל.
4 צפייה בגלריה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה
רוקאביצה. יגיע לטוטו-טרנר?
(צילום: עוז מועלם)
כמעט 7,000 אוהדים הגיעו אתמול למשחק שנערך באצטדיון המושבה. כל עוד טוטו-טרנר לא כשיר לאירוח משחקים, תמשיך ב"ש לארח משחקים במתקן בפ"ת, שהועדף על פני אצטדיון טדי. במועדון מקווים שכבר בשלב הפלייאוף בליגה האיזורית הם יוכלו לחזור לארח בטוטו-טרנר, שכרגע בעקבות השיפוצים בו לא יכול להכיל תכולה מלאה של אוהדים. בקבוצה מאמינים שעם פתיחת הליגה הדברים ישתנו, ו-16,000 צופים יוכלו לאכלס את היציעים. במועדון מקווים שהניצחון הגדול על הבולגרים יגרום לעלייה נוספת בכמות מכירת המינויים העונתיים, שכבר חצתה את רף ה-10,000.
מבחינה מקצועית, הקבוצה של רוני לוי נראתה נהדר אתמול בעיקר בהתקפה, אך לא פחות מכך המאמן היה מרוצה ששחקניו לא ספגו שער בצמד המשחקים. אתמול זה קרה הרבה בזכותו של השוער אריאל הרוש, שנראה נהדר במחצית הראשונה כשהבולגרים עוד סיכנו את שערו. המגן הימני אור דדיה, שלא פתח טוב את המשחק, הוחלף בדקה ה-50 לאחר שנפצע ודימם מראשו. בתום המשחק הוא נבדק בבית חולים.
4 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי. היה מרוצה
(צילום: ראובן שוורץ)
במועדון טענו שבניגוד לפרסום השבוע בתקשורת ההולנדית על התעניינותה של הירנביין בדדיה, עזיבתו לא על הפרק ולא נעשתה שום פניה לגביו. בנוגע לתומר יוספי, נראה שהעובדה שהמשא ומתן הכספי להארכת חוזהו לא מתקדם והעניין הפך לדיון בתקשורת הכעיסה את ראשי המועדון, ואתמול הוא לא שותף ואפילו לא נדרש להתחמם.