טרם יציאתו של משה חוגג אתמול (ראשון) בטיסה לאיחוד האמירויות, כפי שפורסם ב-ynet, הוא עדכן גורמים בבית"ר ירושלים ואמר להם בין היתר: "אני טס לדובאי בין היתר בניסיון להביא בשורות חשובות למועדון".
חוגג, שאמור היה לטוס כבר בחגי תשרי יכלול בביקור בן הארבעה ימים שלו גם עניינים עסקיים, אך הבהיר: "אפגש עם האנשים בדובאי ונראה לאן נוכל לקדם את הנושא".
3 צפייה בגלריה
תמונה של משה חוגג
תמונה של משה חוגג
יביא משקיע לבית"ר?
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
עידן ורד
עידן ורד
עידן ורד. הבעלים חוגג לא נכח התיקו של קבוצתו
(צילום: ראובן שוורץ)
בשל הטיסה, הבעלים לא היה אתמול בטדי ב-1:1 מול מכבי נתניה. בבית"ר התאכזבו מהתוצאה וגורם במועדון לא היסס לבקר את השחקנים: "למעט מיכאל אוחנה, כל השחקנים שצריכים לספק מספרים עדיין לא הגיעו. אלירן עטר ועידן ורד, שהם שחקנים מצוינים צריכים לקחת על עצמם הרבה יותר".
ביקורת נשמעה גם כלפי ירדן שועה, שעלה אמש מהספסל וגם המאמן סלובודן דראפיץ', לא נותר חסין: "שיטת היהלום אולי הצליחה במכבי נתניה, אבל פה יש חומר שחקנים אחר לגמרי ולא צריכים ללכת עם הראש בקיר".
3 צפייה בגלריה
דראפיץ' וברדה
דראפיץ' וברדה
ברדה ודראפיץ' על הקווים בטדי
(צילום: ראובן שוורץ)
בבית"ר גם חוששים מהפציעות של מיכאל אוחנה ושלום אדרי שנפצעו במהלך המשחק בטדי. השניים נמצאים כרגע בספק למשחק ביום רביעי (20:00) מול מכבי פתח תקווה. המאמן שי ברדה דיבר על הנושא בסיום המשחק: "בבית"ר כל הזמן, ולא משנה מה הסגל ומי הנעדרים, כל משחק חשוב. אם נשחק נגד מכבי פ"ת כמו ב-35 הדקות הראשונות של המחצית השנייה וכמה דקות של הראשונה, אני יכול להיות רגוע".
הקפטן עידן ורד סיכם: "אני שונא תיקו, בדיוק כמו שאמרתי אחרי הפועל ת"א. שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד שלחצה גבוה ולא היה קל. אם היינו חדים יותר בסיומת, גם אני וגם מיכאל אוחנה, היינו צריכים לנצח. אנחנו בית"ר ירושלים ולא משנה מול מי משחקים, צריכים לנצח, גם אם הסגל לא אידיאלי בגלל הרחקות ופציעות. אנחנו בדרך הנכונה להיות קבוצה טובה יותר ובטוח שהעתיד שלנו יהיה טוב יותר, נרים את המועדון למקום שהוא אמור וחייב להיות בו".