הפועל באר-שבע השיגה הערב (רביעי) ניצחון שמיני ברציפות, והוא ומתוק במיוחד – 1:2 על ביתי האלופה מכבי חיפה. אנטוניו ספר (50) והלדר לופס (71) כבשו עבור המארחת, בעוד תומר חמד רק צימק מול האקסית הטרייה (89). הירוקים רשמו הפסד שני העונה וכעת הם רחוקים ארבע נקודות ממכבי ת"א המוליכה. גם ההרחקה של פרנצדי פיירו (22) מתווספת לרשימת כאבי הראש של המאמן מסאי דגו לקראת המשחק העונה נגד הצהובים בשני (20:30).
"האם אנחנו חוזרים למאבק האליפות? אנחנו לא מסתכלים על זה", אמר בסיום המאמן המנצח אליניב ברדה. "בסיבוב הראשון איבדנו הרבה נקודות ואנחנו רוצים לתקן את הרושם. יש לנו סגל טוב שאפשר להוציא ממנו יותר. בסוף החצי השני היו דקות שהיינו יכולים להיראות יותר טוב אבל אני שמח על הנקודות".
3 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
"עובדים כל הזמן". ברדה
(צילום: דניאל כהן)
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר-שבע
שחקני הפועל באר-שבע
ניצחון ליגה שמיני ברציפות. שחקני הפועל באר-שבע חוגגים בסיום
(צילום: דניאל כהן)
"אני מסכים שזה הניצחון הגדול שלנו העונה", המשיך המאמן, "איך משמרים את זה? עובדים על זה כל הזמן. היום הראנו עליונות לאורך כל המשחק. האדום גם עזר".התפנית בעונה שלנו באה במחצית השנייה נגד בית"ר ירושלים, כשירדנו למחצית בפיגור 3:1".
על הדקות האחרונות שהיו מאופיינות בפאניקה של קבוצתו: "חיפה עברה לשחק עם שניים מקדימה וזה קצת בלבל אותנו הגנתית. נצטרך עוד לראות ולנתח מה בדיוק קרה שם. מדובר בניצחון שהוא תיקון לסיבוב הראשון. אין לנו מה לחגוג יותר מדי, הפנים כבר מופנים למשחק הבא".
על הסגל אמר המאמן: "ננסה להשתמש במירב השחקנים שיש לנו. רציתי כבר במשחק הזה לשתף כמה שיותר אבל השער שספגנו טרף את הקלפים. אני רוצה להשתמש כמה שיותר בשחקני הנוער שלנו".
רועי גורדנה הוסיף: "האם האמנתי שננצח? לא יודע. אבל תמיד אנחנו מסמנים מטרות קרובות. שמח שהצלחנו לצאת מתקופה לא טובה, ורק שנמשיך ככה. עברתי טיפולים וזריקות כדי להיות חלק מהמשחק הזה. מירוץ האליפות? להפועל באר-שבע יש מטרה אחת – בני סכנין במשחק הבא. כל השאר לא מעניין".
3 צפייה בגלריה
דגו
דגו
"האדום הכריע". דגו
(צילום: דניאל כהן)

דגו: "פתחנו לא טוב"

בצד הירוק, כאמור, סיכמו את המשחק באכזבה. "באנו עם גישה טובה אבל פתחנו לא טוב", אמר דגו, "באר-שבע שלטה, הגיעה למצב או שניים, והאדום...אני לעולם לא בא בטעונת לשופטים, באתי בטענות לפרנצדי, למרות שגם השופט היה צריך להבליג. אני חושב שהאדום הכריע. באר-שבע הייתה טובה לפניו, אבל ידעתי שנגיע למומנטום, וזה שינה את המשחק. שרי? כל מי שנמצא כאן צריך לקחת על עצמו יותר ויש לנו שחקנים שיכולים לעשות את זה".