"הניצחון הזה אומר שיש פה סגל טוב ועמוק, אני שמח ששחקנים שפחות שיחקו לאחרונה עשו את העבודה". מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, מרוצה מה-2:4 על עירוני קריית שמונה בליגת העל במשחק בו שיחקה קבוצתו בהרכב חסר בעקבות ההרחקות של איאד חבשי, סאן מנחם ודולב חזיזה (מוענשים בשל אירועי הדרבי) והיעדרותו של ניקיטה רוקאביצה החולה בקורונה.
בכר הוסיף: "ברור שהיה אידיאלי לשחק בסגל מלא, אבל ידענו שמי שיבוא צריך לתת מעצמו. אני מקווה שלקראת הפלייאוף העליון יהיה סגל מלא, עד אז יש צעירים כמו נהוראי יפרח ומאור לוי שעושים את העבודה".
5 צפייה בגלריה
מכבי חיפה חוגגת
מכבי חיפה חוגגת
מכבי חיפה חוגגת
(צילום: ראובן שוורץ)
5 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
"ידענו שאי אפשר לנצח כל הזמן". ברק בכר
(צילום: ראובן שוורץ)
גם צ'ארון שרי שהחלים מקורונה לא פתח בהרכב, אלא רק שולב כמחליף לקראת הסיום. בכר: "לשרי לא היו תסמינים והיה חשוב לתת לו דקות, אני שמח שהוא הרגיש טוב והצליח לשחק כמה דקות. גם כשהפסדנו ידענו שקורה שמפסידים. הייתה קצת ירידה, אבל אי אפשר ללחוץ על הגז כל השנה ולשחק טוב כל הזמן. היום הגנבו למרות שספגנו גול מוקדם".
ארנסט מאבוקה הציג יכולת טובה ובישל נהדר את השער אותו כבש דוניו. על כך אמר בכר: "ארנסט לא שיחק סיבוב שלם, אבל לא עשה פרצופים ומאז שנכנס הוא משחק טוב. על דוניו היו ביקורות, אבל ידענו שהוא שחקן טוב. אמרתי לשחקנים שאני מדמה את העונה למרתון באולימפיאדה ועדיין אנחנו צריכים לתת מעצמנו עוד, כי בקרוב הקהל יחזור. בתקווה שהקהל ידחוף אותנו כשנגיע לפלייאוף במקום הראשון".
5 צפייה בגלריה
דוניו חוגג
דוניו חוגג
"היו על דוניו ביקורות, אבל הוא שחקן טוב"
(צילום: ראובן שוורץ)
5 צפייה בגלריה
מוחמד אבו פאני
מוחמד אבו פאני
כבש צמד. מוחמד אבו פאני
(צילום: ראובן שוורץ)
גם נטע לביא היה מרוצה: "שחקנים אחרים באו לידי ביטוי במקום אלו שנעדרו וצריך להגיד להם כל הכבוד. ידענו לחזור מהר אחרי השער ואנחנו שמחים על הניצחון". על חברו דולב חזיזה שעודד מהצד אמר לביא: "הוא מאוד אמוציונאלי ומראה את זה גם מהיציע. אנחנו מחכים לו מאוד".
מאמן עירוני קריית שמונה, קובי רפואה: "ספגנו את השוויון ממצב נייח, זה היה גול שטותי אחרי שעבדנו על זה. אחרי ההרחקה של ברטקוס המשחק נגמר מבחינתי. ניסינו, השחקנים נתנו את המקסימום, אבל זה קשה מאוד מול מכבי חיפה בעשרה שחקנים. חשוב להגיד מילה טובה לשחקנים, כי הם נתנו את הכל, אני גאה בהשקעה שלהם וצריך להרים אותם. גם ב-1:2 יכולנו להשוות, אבל ברגע שקיבלנו את הגול השלישי זה היה מסוכן ורק רצינו לא להתרסק".
5 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
"המשחק נגמר אחרי ההרחקה". קובי רפואה
(צילום: ראובן שוורץ)
על ההחלטה של דניאל בר נתן להרחיק את השוער שלו אמר רפואה: "אין לי מה לדבר על השופט, יש לי הסטוריה ארוכה איתו, אז מה זה יעזור לי? בפעם הקודמת זה היה נגד מכבי תל אביב בגול בדקה ה-98. אחרי ההרחקה הוא שרק שריקות לא נכונות נגדנו".
רועי קהת: "אחרי שהובלנו נתנו למכבי חיפה לחזור בצורה קלה מדי. לא נתרץ בנוגע לעומס, זה קורה גם לקבוצות האחרות. לא משנה באיזה סגל מכבי חיפה מגיעה, היא קבוצה איכותית. הייתה לנו הזדמנות ופספסנו אותה".