תחושות קשות מאוד בהפועל רעננה, שאתמול (שבת), אחרי שבע שנים בליגת העל, ירדה מעשית לליגה הלאומית, כשהיא רחוקה 12 נקודות מהקו האדום וארבעה מחזורים נותרו לשחק.
ברעננה הבינו עוד לפני ההפסד (1:0) לעירוני קריית שמונה שהסיכוי לשרוד הוא קטן מאוד גם כך, אך ניסו לשדר אופטימיות, שנגנזה למרות היכולת, שהייתה טובה ביחס למשחקים הקודמים.
4 צפייה בגלריה
שחקני הפועל רעננה מאוכזבים
שחקני הפועל רעננה מאוכזבים
תסריט ידוע מראש. שחקני הפועל רעננה מאוכזבים
(צילום: אורן אהרוני)
"בחלון ההעברות האחרון, במקום להתחזק, נחלשנו. איבדנו את קייס גאנם ובהמשך בגלל משבר הקורונה והשחקנים שלא הגיעו להסדר ועזבו, השאירו פה סגל צעיר ומוכשר, אבל לא מתאים למאבקים, ולכן נגזר עלינו לרדת ליגה. זה עצוב וכואב שכך קרה בסוף", אמר בכיר במועדון.
המאמן אייל לחמן, שרשם הפסד שלישי ברציפות מאז מונה לתפקיד ללא אופציה לעונה הבאה, יסיים את תפקידו בסיום העונה עם ירידת ליגה שישית בקריירת האימון שלו ויחזור לטענתו לעמדת הפרשן, כשברעננה לא פסלו שזה יקרה קודם.
4 צפייה בגלריה
אייל לחמן
אייל לחמן
עשוי לעזוב עוד לפני סיום העונה. אייל לחמן
(צילום: אורן אהרוני)
הסיבה היא שבמועדון כבר רוצים להתחיל להתכונן לעונה הבאה וישמחו לעשות זאת עם המאמן שיוביל אותם בליגה הלאומית. לחמן עצמו ניסה להסביר את המצב: "לא הייתה לי תקופת הכנה פה, רעננה עבדה על הכושר רק שלושה שבועות. כנראה שזה מה שנגזר עלינו, שיש איזו קארמה ואווירה שאופפת את המועדון. כך או אחרת, השחקנים שלנו יכולים ללכת גאים הביתה, זו התחושה הפנימית".
הבעלים אשר אלון, שלקח קשה את המצב, עדיין לא החליט על זהות המאמן הבא אך שמו של גל כהן, שעזב עקב הגעתו של לחמן, מועמד לחזור לתפקיד. שחקנים מרכזיים יסיימו את דרכם בקבוצה, שתסתמך בעונה הבאה על שחקני בית צעירים מחוזקים בכמה מנוסים יותר.
4 צפייה בגלריה
אסף צור
אסף צור
גמר את העונה? אסף צור
(צילום: אורן אהרוני)
בתוך כך, השוער אסף צור, שעשוי לעזוב להפועל חדרה, יעבור היום צילום באצבע רגלו כדי לבדוק אם החשש שסיים את העונה נכון.

חגיגות בק"ש: "ניצחון של ווינרים"

הקבוצה של קובי רפואה עשתה צעד משמעותי מאוד לעבר ההישארות לאחר הניצחון על רעננה אבל הסיום היה מותח מאוד.
השוער הליטאי דז'יוגאס ברטקוס זכה למחמאות לאחר עצירת הפנדל בדקה ה-97, שחקן בקבוצה אמר: "זה היה המשחק הכי גדול שלו, הוא הציל אותנו. זה ניצחון של ווינרים, איזה לחץ השתחרר. השער של דהן גרם לשמחה אדירה אך הפנדל היה כמו זבנג לפנים. אנחנו עם הפנים קדימה".
4 צפייה בגלריה
עירוני קריית שמונה
עירוני קריית שמונה
דז'יוגאס ברטקוס חוגג עם החברים
(צילום: אורן אהרוני)
שחקני הקבוצה חגגו במשך שעה ארוכה את הניצחון והיה קשה לעצור את השירים והריקודים בחדר ההלבשה. נכדו של הבעלים איזי שרצקי, אריאל שרצקי, נכלל לראשונה בסגל הקבוצה הבוגרת אך לא זכה לדקות משחק.