הפועל חיפה ובית"ר ירושלים סגרו הערב (חמישי) בסמי עופר את המחזור ה-14 בליגת העל עם אחד המשחקים הטובים שהיו העונה, כשהמארחת חזרה מפיגור 2:0 לניצחון 2:3 הודות לצמד של גיא מלמד, כולל שער בפנדל בדקה ה-100, שקטע עבורה רצף של שני הפסדים.
מה שגנב את ההצגה הוא הפנדל השני שנפסק במשחק, הראשון לזכות הפועל חיפה. יגאל פריד הצביע על הנקודה הלבנה, שופטי המסך קראו לו לצפות באירוע והמליצו לו לחזור בו, אבל הוא נשאר בשלו, הפנדל נשאר ומלמד השווה.
2 צפייה בגלריה
"לדעתי זו החלטה שהוא בא איתה מהבית". אבוקסיס
"לדעתי זו החלטה שהוא בא איתה מהבית". אבוקסיס
"לדעתי זו החלטה שהוא בא איתה מהבית". אבוקסיס
(עמרי שטיין, one)
מי שלא אהב את ההחלטה הוא כמובן מאמן המפסידה יוסי אבוקסיס, שסיפק ריאיון יוצא דופן בסיום. "החלטה שהיא שיא השיאים - שופט שהולך נגד ה-VAR", אמר מאמן בית"ר. "אני מקווה מאוד שאין לפריד משהו אישי נגד בית"ר ירושלים ושהוא לא בא עם משהו מהבית. הוא הפסיד לנו את המשחק. הוא מתווכח עם שופטי המסך לידנו, הם אומרים לו 'אין פנדל'. הוא בחור טוב, אבל משהו קרה לו היום - לדעתי זו החלטה שהוא בא איתה מהבית. כולם אמרו לו שאין פנדל, למה ללכת נגד כולם? החלטה נגד כל היגיון, ראיתי את זה במוניטור ולא האמנתי. גם היום וגם באלוף האלופים זה קרה, אין לי מה להגיד".
פריד עצמו הסביר את ההחלטה: "בדקה ה-66 להערכתי קראו לי למסך ונשארתי עם ההחלטה שלי, נוצר מגע ברגליים בין השחקנים שגרם להכשלה של שחקן הפועל חיפה, נשארתי עם ההחלטה כי זה מה שראיתי במגרש".
מאמן הפועל חיפה רוני לוי אמר בסיום: "אני מאוד גאה בשחקנים. הראינו המון אופי. יש לנו עוד מה להשתפר בתחילת המשחקים, אבל בסיום שלהם אנחנו טובים. היה לי ביטחון בשחקנים, אמרתי להם שאם נהיה סבלניים אפשר לחזור ולנצח. הייתי מאוד רגוע במחצית, ידעתי שאם נשחק נכון נוכל למצוא הזדמנויות. בית"ר מתחילה טוב מאוד את המשחקים ואחר כך יורדת, זה הסתדר לנו מצוין. שמח שגם הקהל בבית נהנה, זה היה כדורגל התקפי של שתי הקבוצות".
2 צפייה בגלריה
מלמד
מלמד
"הפועל חיפה חזרה להראות את האופי החזק והווינרי שיש לה". מלמד
(צילום: נחום סגל )
מלמד, שנבחר למצטיין של המשחק, הוסיף: "רוני לוי הרים אותנו במחצית אחרי מחצית לא טובה שלנו, הסביר לנו כמה אנחנו טובים וצריכים להאמין בעצמנו. זה דומה למשחק הראשון מולם שהפכנו את התוצאה. הפועל חיפה חזרה להראות את האופי החזק והווינרי שיש לה".