"לא באמת קיבלתי הצעות ביום ההעברות האחרון כפי שניסו לצייר בבית"ר ירושלים, בסה"כ הייתה לי שיחה עם שרון מימר מהפועל חדרה. עם רן בן שמעון דיברתי והשיב לי שהמדיניות באשדוד היא בכלל לצרף שחקנים צעירים. אף אחת מהקבוצות לא הציעה לי חוזה, לא דיברו איתי על כלום. שום הצעה לא הגיעה אליי ולא בטוח שלבית"ר".
כך חשף ביממה האחרונה קפטן בית"ר ירושלים לשעבר, דן איינבינדר, כששיתף את חבריו, אחרי ההחלטה של המועדון לפטר אותו באופן חד צדדי.
4 צפייה בגלריה
דן איינבינדר
דן איינבינדר
"שום הצעה לא הגיעה אליי". דן איינבינדר
(צילום: אלכס קולומויסקי)
4 צפייה בגלריה
משה חוגג ואלי אוחנה ביציע
משה חוגג ואלי אוחנה ביציע
החלטה מלמעלה? משה חוגג ואלי אוחנה
(צילום: ראובן שוורץ)
בבית"ר טענו בחמישי האחרון שהתקבלו חמש הצעות לגבי איינבינדר והוא סירב לעזוב. "התמונה שונה לגמרי", הוא המשיך בשיחות עם חבריו. "הצוותים המקצועיים, כולל בניון, רוני לוי ואפילו דראפיץ' לא היו אלו שלא רצו בי, זו הייתה החלטה מלמעלה, ההתנהלות כלפיי לא הייתה הגונה, היחס הזה לא הגיע לי, שהודיעו לי לפני מועד חלון ההעברות".
ביומיים הקרובים איינבינדר יתבע את בית"ר ירושלים במוסד לבוררות באמצעות עו"ד רועי רוזן לטובת אכיפת חוזהו, כשהשכר העונתי שיתבע עומד על 300 אלף דולר, מאחר שידרוש את מלוא שכרו ללא קיצוץ של שלושים אחוז. עו"ד רוזן ידרוש בשלב הראשוני את אכיפת החוזה הנוכחי יחד עם דרישה להחזירו לאלתר לאימוני הקבוצה. כאשר כל ההסדרים הכספיים יסתיימו, יידרשו גם 600 אלף השקלים של הפרמיות בעבור נקודות. התביעה תדרוש גם פיצוי בגין נזקים תדמיתיים ונפשיים.
4 צפייה בגלריה
דן איינבינדר
דן איינבינדר
יתבע שכר עונתי מלא, ופרמיות
(צילום: עוז מועלם)
בבית"ר שמעו את הטענות ובכל מקרה אין בכוונתם להחזיר את איינבינדר לסגל הקבוצה. "הוא קיבל את כל מה שהיה אמור לקבל, כולל הבטחה למילוי חוזהו במעבר לקבוצה אחרת, אבל הוא בחר להישאר ולא הייתה לנו ברירה אלא להודיע לו על עזיבה חד צדדית".
מהמועדון נמסר בתגובה: "לפני כארבעה חודשים הודיע מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים לדן איינבינדר כי הוא לא נמצא בתוכניות המקצועיות לעונה הנוכחית והלאה. המועדון הציע לדן לחפש לעצמו קבוצה ואף לעזור לו למצוא אחת שתקלוט אותו, והבטיח לו כי שכרו לא ייפגע ולו בשקל אחד. במהלך ארבעת החודשים האחרונים, קיבל השחקן את כל האפשרויות להמשיך ולהתאמן עם הקבוצה, על מנת שלא לפגוע בו מקצועית, תוך כדי הבהרה כי החלטת המועדון נעשית עקב שיקולים מקצועיים ורצון לקדם שחקנים אחרים בתפקיד".
4 צפייה בגלריה
דראפיץ' על הקווים
דראפיץ' על הקווים
"דראפיץ' לא היה זה שלא רצה בי"
(צילום: אורן אהרוני)
"איינבינדר ונציגיו בחרו לדחות כל בקשה שהגיעה אליו, כולל בחלון ההעברות האחרון. לאורך כל הדרך כיבדנו את דן, אך בסופו של דבר הוא בחר להישאר במועדון למרות שתנאיו לא היו נפגעים, לאחר שזאת הובטח לו אישית על ידי בעלי הקבוצה, אם היה עובר. מהרגע בו קיבל את ההחלטה שלא לעבור, נאלצנו לסיים את ההתקשרות על מנת לאפשר לקבוצה להתמקד בעבודה האינטנסיבית ולהימנע מרעש תקשורתי בנושא בכל מחזור ליגה מחדש. אנחנו מעריכים את דן ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הקריירה".