"אם ננצח את מכבי חיפה ברביעי הקרוב בבלומפילד כנראה שנזכה באליפות, ותודה להפועל תל אביב", כך הגיבו אמש (שבת) שחקני מכבי תל אביב שניצחו 0:2 את הפועל חיפה, וראו את היריבה העירונית רושמת 1:2 על מכבי חיפה.
בעקבות התוצאות הגדילו הצהובים את הפער מהירוקים לתשע נקודות, והכל מוכן למשחק העונה בין שתי הקבוצות ברביעי בבלומפילד. במכבי בטוחים שניצחון על מרקו בלבול ושחקניו, שיסדר להם יתרון של 12 נקודות בפסגה, יסגור סופית את סיפור האליפות.
3 צפייה בגלריה
איתי שכטר
איתי שכטר
שכטר. כוכב המשחק
(צילום: עוז מועלם)
ולדימיר איביץ', שניצל את חמשת החילופים, הסביר בין היתר כי תמרן על מנת שהשחקנים החשובים שלו כמו איתי שכטר ואייל גולסה יהיו טריים לקראת המשחק החשוב בחיפה. במכבי צפויים בקרוב לפתוח במגעים להארכת חוזיהם של השניים יחד עם אבי ריקן ושרן ייני.
שחקני הקבוצה הקדישו את הניצחון אתמול לבלם איתן טיבי, שאביו נפטר אחרי התמודדות עם מחלה קשה. על פי ההערכות, טיבי לא ישחק ברביעי, ויחזור ביום שני הבא במפגש מול בית"ר ירושלים באצטדיון טדי.
3 צפייה בגלריה
איתן טיבי
איתן טיבי
טיבי. יחזור מול בית"ר
(צילום: עוז מועלם)
מי שהציג את היכולת הטובה ביותר מבין שחקני מכבי היה שכטר, שגם כבש שער ובנוסף התלונן בסיום המשחק כי קופח כשלא נשרקה בעיטת פנדל לטובתו אחרי שהוכשל ברחבה. "זה היה ניצחון סופר חשוב. ידענו שיהיה קשה בלי האנרגיות של הקהל. אלה היו שלוש נקודות סופר חשובות ועכשיו כולנו מחכים למשחק נגד מכבי חיפה", אמר שכטר.
אחרי שאלירן עטר וארון שוינפלד עזבו, שכטר נשאר החלוץ הבכיר היחיד בסגל: "כולם יודעים שמהיום הראשון שלי במכבי עשיתי הכל כדי שהקבוצה תנצח. נצטרך לבוא סופר מוכנים לחיפה, צנועים ורעבים מול קבוצה שעושה עונה גדולה".
3 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
איביץ'. נגיעה מאליפות שנייה
(צילום: עוז מועלם)
מי שכבש את השער הראשון היה מתן חוזז שקיבל קרדיט בהרכב. "מקדישים את הניצחון לטיבי וגם לקהל שהיה חסר לנו היום. עברתי תקופה לא קלה במכבי, הרבה עליות וירידות. שמח שנלחמתי ולא ויתרתי. המשפחה שלי הייתה איתי בכל רגע ודחפה אותי. לא פשוט, זו הקבוצה הכי טובה בארץ, תחרות זה טוב, קשה זה טוב. אני מנסה לעשות את הכל תמיד, מאמין בעצמי. כשמשחקים טוב זה נראה קל וקשה לעצור אותנו. המשחק נגד חיפה חשוב מאוד, כל משחק יהיה כזה בפלייאוף".
איביץ' הוסיף בסיום: "זה לא היה קל, משחק ראשון מול קבוצה שתעשה צרות לאחרות. היינו הקבוצה הטובה יותר, צריכים להמשיך ולהתכונן לקראת המשחק הבא. נצטרך להמשיך ולשחק ללא קהל ונעשה הכל כדי שיחגוג".