אחרי ההפסד להפועל ירושלים: בלגן במתחם האימונים של הפועל ת"א. בעקבות המפלה אתמול (ראשון) 3:1 בבלומפילד, שהשאירה את הקבוצה עם שלוש נקודות בלבד, כ-70 מאוהדי הפועל ת"א הגיעו רעולי פנים לוולפסון והתעמתו עם שחקני הקבוצה. כוח יס"מ גדול ליווה מראש את אוטובוס השחקנים. האוהדים קיללו וירקו. כוחות האבטחה והמשטרה שהוזעקה למקום מנעו מהאירוע להידרדר עוד יותר.
הבלם אדי גוטליב הוברח מהמקום. "שחקנים פחדו לרדת מהאוטובוס", אמר אחד מעדי הראייה. "האוהדים הגיעו רעולי פנים, מבט של רצח בעיניים. אם לא האבטחה, זה היה נגמר רע מאוד".
3 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
עימות חריג. אוהדי הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)

"נבנה פה סגל מביך"

מאז פתיחת העונה הפועל ת"א סופרת חמישה הפסדים בשישה מחזורים וספגה עשרה שערים בשלושת המשחקים האחרונים. "אנחנו נמצאים כרגע לא במשבר, אלא ברעידת אדמה", הודו במועדון. "אף אחד לא חשב לרגע שזה יהיה המצב שלנו אחרי שישה משחקים. בנו פה קבוצה בצורה עקומה, יש פה יותר מדי מחנות של ותיקים, צעירים, זרים וכרגע אנחנו מועמדים לרדת לליגה הלאומית".
אחת הביקורות כלפי המאמן החדש סלובודן דראפיץ', שערך הופעה ראשונה על הקווים, הייתה ההחלטה לפתוח עם ארי כהן ובן בנימין, שחקני קבוצת הנוער, דווקא בתקופה כל כך לחוצה. בצד של השחקנים עיקר האש הופנתה כלפי בן ביטון. "שני שערים מאה אחוז שלו", אמר גורם במועדון, "הוא שבר את קו הנבדל, נשאר מאחור וגרם לשני השערים האלו, כאילו עלה היום לבוגרים".
3 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ת"א סלובודן דראפיץ'
מאמן הפועל ת"א סלובודן דראפיץ'
ביקרות על דראפיץ' על כך שפתח עם שחקני הנוער
(צילום: גילי נחושתן)
גם הכניסה של עומר סניור לא שיפרה את המשחק של הפועל ת"א, כשאחת הבעיות היא היעדר ההשפעה של השחקנים הזרים, כולל אלן אוז'בולט שאמנם כבש שער שדה ראשון אבל עדיין היה לא טוב. גם הבלם גוטליב, שדראפיץ' בנה עליו כמנהיג, הציג שוב משחק חלש והיה לו חלק בשני השערים הראשונים שספגה הקבוצה.
דראפיץ' ביצע חמישה שינויים לעומת ההרכב האחרון שהעלה קובי רפואה בהפסד 4:3 לנס-ציונה. "הוא כנראה לא הבין לאן הגיע", אמר אחד השחקנים. "יש פה חדר הלבשה מורכב, יש פה שחקנים חלשים, נבנה פה סגל מביך".
3 צפייה בגלריה
שחקן הפועל ת"א אלן אוז'בולט
שחקן הפועל ת"א אלן אוז'בולט
כבש שער שדה ראשון, אבל שוב היה חלש. אוז'בולט
(צילום: יאיר שגיא)
הרגע המוזר של המשחק שייך לסינטיהו סולליך - הישראלי עם השכר הגבוה במועדון, 90 אלף שקל ברוטו לחודש - ששוב עלה מהספסל ואחרי שכבר נכנס, צעק לעבר הספסל: "איפה אני משחק?".
"גם כשהגעתי למכבי נתניה הפסדנו 5:0 להפועל חיפה וסידרתי את הדברים", ניסה דראפיץ' להרגיע את העניינים. "אנחנו עכשיו כמו במחנה אימונים, אני צריך להכיר את השחקנים ומבטיח שתהיה פה קבוצה טובה ואטרקטיבית".
בעוד שבוע בדיוק תארח הפועל ת"א את מכבי ת"א לדרבי הראשון של העונה (שני, 20:30). "עם איך שאנחנו נראים, הדרבי התל-אביבי יהיה דומה למה שקרה במנצסטר אתמול, כוננות ספיגה", אמרו בוולפסון.