זה היה קרוב, אפילו קרוב מאוד, אבל החזרה של מכבי חיפה למשחק רשמי - לראשונה מאז פרוץ המלחמה בעזה - הסתיימה הערב (חמישי) בהפסד 2:1 לוויאריאל בלרנקה.
הירוקים לא היו רחוקים לרשום את אחד הניצחונות הגדולים של המועדון אי פעם באירופה, בטח כשממול ניצבה מחזיקת הליגה האירופית לשעבר. עבדולאי סק כבש ראשון (30), שריף כיוף עצר שני פנדלים (אחד מהם בבעיטה חוזרת), אבל אלכס באאנה (82) ואלכסנדר סורלות' (86) קבעו מהפך בדקות הסיום. חיפה עדיין מחפשת ניצחון ראשון בליגה האירופית, כשהיא עם נקודה אחת מ-9 אפשריות.
3 צפייה בגלריה
דגו והצוות המקצועי עם דגלי ישראל
דגו והצוות המקצועי עם דגלי ישראל
דגו והצוות המקצועי עם דגלי ישראל
(צילום: EPA/CHARA SAVVIDES)
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה במרכז המגרש, רגע לאחר שריקת הסיום
(צילום: EPA/CHARA SAVVIDES)
"אמרתי לשחקנים הערב שאני גאה להיות מאמן מכבי חיפה", אמר מאמן הירוקים, מסאי דגו, בסיום המשחק. "ביקשתי מהשחקנים להביא את הרוח הישראלית ואני חושב שראו את זה. אני מאוד מאוכזב, זה פספוס, מאוד קשה לי. רציתי לנצח בשביל המשפחה, העם".
דגו המשיך: "אנחנו צריכים להיות גאים בהופעה הזו, היינו שווים לקבוצת לה ליגה שנמצאת בכושר מלא. אי אפשר להסביר במילים את המועדון הזה. השחקנים קיבלו את התחושות, אמרתי להם שהסמל על הלב זה הדבר הכי חשוב כרגע. אם היינו עולים ל-0:2 היה גומר את המשחק".
3 צפייה בגלריה
כיוף
כיוף
מחמאות מדגו. כיוף
(צילום: AP Photo/Petros Karadjias)
דגו החמיא כמובן לכיוף, שמלבד שני הפנדלים שהדף - הציג יכולת נהדרת בין הקורות: "כל שחקן במכבי חיפה צריך להוכיח את עצמו. האמנתי בשריף מהרגע הראשון, זה ילד עם דם ירוק בגוף שגדל במועדון, כמו ענאן חלאילי ועילאי חג'ג'. אני מאמין בילדים האלה ומאוד גאה בשריף".