בית"ר ירושלים שחררה הערב (שבת) אנחת רווחה אדירה, אחרי ששברה בצורת בת שבעה משחקים ללא ניצחון עם 0:3 על מכבי פ"ת במושבה. גם המאמן ברק יצחקי, שתחת הדרכתו הקבוצה לא ניצחה ולא כבשה אף שער זכות, יכול סוף סוף לחייך.
בזכות הניצחון, הקבוצה מהבירה טיפסה למקום ה-11, ונכון לסיום העונה הסדירה היא רחוקה 3 נקודות מהמקום שמוביל בסיום העונה לליגת הלאומית. הקבוצה ממלאבס, שעוד חלמה לתפוס מקום בפלייאוף העליון, תתמודד אף היא בשבעת המחזורים הקרובים בפלייאוף התחתון. רן קוז'וך סחט הרבה מחמאות בתקופה הטובה של מכבי פ"ת, אך כעת היא שלושה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, במהלכם ספגה 10 שערים.
3 צפייה בגלריה
 שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
 שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
ניצחון חשוב. שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
(צילום: יאיר שגיא)
3 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
8,000 צהובים-שחורים הגיעו למושבה
(צילום: יאיר שגיא)
הצהובים שחורים הגיעו למושבה עם רוח גבית של כ-8,000 אוהדים, וכבר בדקה ה-15 הם דחפו את קבוצתם ליתרון ראשון, כשמיירון ג'ורג' ניצל טעות חמורה של מוחמד הינדי. לאחר מכן, בית"ר ניצלה את הרצון של מכבי פ"ת להשוות להתקפות מעבר מסוכנות בהובלת דור מיכה, עדי יונה וירדן שועה – שלא הספיקו כדי להכפיל את התוצאה עד סיום המחצית הראשונה.
אבל במחצית השנייה, זה קרה. בדקה ה-61 מיכה רשם את שער הבכורה שלו בבית"ר ירושלים בזכות בישול של יונה, ובדקה ה-87 הוא כבר השלים צמד בזכות בעיטה מ-18 מ' שפגעה בדרך בבן שהר.
3 צפייה בגלריה
יצחקי
יצחקי
ספתח בצהוב-שחור. יצחקי
(צילום: יאיר שגיא)
יצחקי אמר בסיום: "דיברנו על זה שמכבי פ"ת קבוצה מאוד מאמונת ואמיצה, ואם ניערך נכון נוכל לחטוף כדורים ולנצל את זה. אני שמח שהפעם אנחנו הולכים גם עם המחמאות וגם עם הנקודות. גם ירדן וגן דור נתנו משחק טוב, את דור אני מכיר מהימים ששיחקתי איתו, ואני שמח שהפעם הוא לא רק על תקן המבשל אלא גם כובש צמד. שמח גם בשביל הקהל שדחף אותנו גם בימים כאלה, כל היציע היה אוהדי בית"ר - זה מטורף. אבל צריך כבר להסתכל קדימה, עוד לא סיימנו את המאבקים שלנו בליגה".
מיכה אמר בסיום: "ברק ואלמוג הגיעו לקבוצה והדברים השתנו. ברק מגיע אחרי שהכיר אותי שנים ושיחקנו יחד, הוא יודע מה אני יכול לתת, ואני שמח להתקדם יחד עם הקבוצה. התוצאות האחרונות היו מתסכלות אבל ידענו שאם נמשיך בכושר שלנו הניצחונות יבואו".