לא שקט במכבי חיפה, שתתארח הערב (שבת, 20:00) את הכבשה השחורה שלה בני ריינה באיצטדיון גרין ותקווה לקטוע את רצף שני ההפסדים לקבוצה של שרון מימר. דניאל סונדגרן, שלא נכלל בסגל למשחק הערב, העלה סטורי עם סרטונים ותמונות מהעונה שעברה וכתב: "אנשים שוכחים מהר" ורמז על האכזבה שלו ואי שביעות רצונו מההחלטה של מסאי דגו. במועדון זועמים על כך, ולא אהבו את הגישה של המגן.
ריינה, ששני הניצחונות שלה על הירוקים הושגו בפרק זמן של פחות מחודש, מגיעה למשחק הערב לאחר ההפסד למכבי ת"א במחזור האחרון (3:2) במשחק שהיא הייתה שווה לפחות נקודה. בקבוצה של דגו מבינים היטב כי מדובר בהזדמנות לצמק את הפער מהפסגה ל-4 נקודות, לפחות באופן זמני, עד למשחק של הצהובים בשני בדוחא מול בני סכנין.
2 צפייה בגלריה
סונדגרן
סונדגרן
במכבי חיפה לא אהבו את הגישה שלו. סונדגרן
(צילום: אלכס קולומויסקי)
2 צפייה בגלריה
הסטורי של דניאל סונדגרן
הסטורי של דניאל סונדגרן
הסטורי של דניאל סונדגרן
(צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של דניאל סונדגרן)
דגו: נמצאים בכושר טוב, מאמינים בעצמינו
(ONE)
דגו ישנה מערך ויפתח עם שלושה בלמים הערב: עבדולאי סק, שון גולדברג ולורנצו שימיץ', כאשר עילאי חג'ג' ופייר קורנו ישחקו על הקווים. פרנצדי פיירו יחזור להרכב לאחר שני הבישולים לדין דוד בדרבי והשניים יפתחו בצוותא בחוד.
הירוקים דרוכים לקראת המשחק, שעשוי להיות הסיכוי האחרון שלהם לפתוח את מאבק האליפות. "ניצחון שלנו ילחיץ את מכבי ת"א", אמר שחקן במועדון. "אנחנו צריכים להגיע דרוכים ומפוקסים, כי מדובר במשחק מהקשים בליגה".