ההרפתקה נמשכה שנה אחת בלבד והסתיימה בבכי. שחקני סקציה נס ציונה נותרו עם דמעות בעיניים לאחר שהפסידו 1:0 לעירוני קריית שמונה במחזור האחרון בפלייאוף התחתון וירדו לליגה הלאומית עונה אחת בלבד לאחר שהקבוצה רשמה עלייה היסטורית.
בימים האחרונים שררו במועדון תקוות אחרי הניצחון על הפועל כפר סבא, אבל השחקנים לא עמדו במשימה ברגע האמת. המאמן ליאור זדה, החתום על חוזה לעונה נוספת, ניסה לעודד את שחקניו אבל נראה שבור בעצמו.
2 צפייה בגלריה
דור כוכב
דור כוכב
דור כוכב מאוכזב
(צילום: ראובן שוורץ)
"רגעים קשים עבור כולם", אמר זדה. "עבור ההנהלה עבור הקהל שלנו, בעיקר עבור השחקנים שנתנו הכל. כואב לי מאד עליהם, אבל בסופו של דבר נתנו את הכל ואני גאה בהם. חבל, אבל נתאושש מזה. גם מזה המועדון הזה ואני וכולנו נצמח". מאזנו של זדה במועדון: ארבעה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושלושה הפסדים.
רז שטיין הגיב: "כמובן שרצינו שיהיה סוף אחר לסיפור הזה. נתנו את הדם שלנו, את הגוף שלנו ואת הכל כדי להגיע למשחק הזה ובאמת כולם רצו. ידענו שיהיה משחק שוויוני. בסוף מצב נייח הכריע. כואב הלב בשביל האוהדים והעיר. עשינו משהו בעצם זה שהגענו למצב הזה. אף אחד לא נתן לנו סיכוי. הלוואי וזה ייתן טעם של עוד לעיר. להתקדם ולעשות דברים שיקדמו את נס ציונה, אם זה אצטדיון או קהל. אני רוצה להודות להנהלה המדהימה ומקווה שבעתיד יהיה טוב".
2 צפייה בגלריה
ליאור זדה
ליאור זדה
ליאור זדה. נראה שבור בסיום
(צילום: ראובן שוורץ)
השוער עומרי גלזר, שהושאל ממכבי חיפה, לקח קשה את הירידה: "זה כואב, התחושות קשות. ידענו שזה משחק על החיים שלנו ועל כל הקופה. לצערי לא הצלחנו, אבל יש פה חבורה של גברים. הורידו אותנו כבר במחזור הראשון והוכחנו לכולם שלא באנו להיות בובות בליגה הזאת. כל השחקנים והצוות הוכיח שבאנו לליגת על. לפעמים יש הצלחות ולפעמים אכזבות. אני מקווה שנס ציונה תחזור מהר לליגת על".
כבר עכשיו ברור כי יהיו לא מעט שינויים בלאומית. רז שטיין סיים חוזה ועשוי לעבור לקבוצה אחרת בליגת על, כשהפועל חיפה מגלה בו עניין. החלוץ מוסא מאזו שלא השתתף במשחקיה האחרונים של הקבוצה (על פי טענת אנשי המועדון בגלל כאבי בטן) צפוי לעזוב בימים הקרובים. ואולי דבר אחד טוב יקרה לקבוצה בגלל הירידה. אחרי נדודים באצטדיוני המושבה ור"ג, הקבוצה תחזור לשחק בנס ציונה.
בנוסף, שחקני הקבוצה ממתינים לתשובה ממשרד הבריאות האם עליהם להכנס לבידוד. כפי שפורסם אמש, עוזר המאמן כפיר אלפונטה נמצא חיובי לנגיף הקורונה, לאחר שבנו אובחן חיובי. עוזר המאמן שהה בבידוד אך קודם לכן בא במגע עם הצוות והשחקנים שכאמור מחכים להוראות להמשך.