כשיוסי אבוקסיס הגיע להפועל ת"א, היו ממנו הרבה ציפיות. אבל יותר מחודשיים עברו, והאדומים עדיין לא השיגו ניצחון לאחר 10 משחקים תחת הדרכתו (חמש תוצאות תיקו וחמישה הפסדים). הערב (שבת) בבלומפילד המשבר העמיק, ובענק, כשהקבוצה ספגה 5:1 משפיל מהיריבה המושבעת בית"ר ירושלים, האקסית הטריה של אבוקסיס, וירדה אל מתחת לקו האדום. מ.ס אשדוד ניצחה 0:1 את הפועל פ"ת ופתחה פער של שלוש נקודות מהאדומים, כשנותרו עוד שלושה מחזורים בלבד לסיום העונה. הפועל ת"א תשחק מול אשדוד בבלומפילד בעוד שבועיים - ותנסה להימנע מירידה לליגה הלאומית.
לאחר המשחק, חלק מאוהדי הפועל ת"א ניסו להיכנס לחדר ההלבשה של השחקנים והתעמתו עם כוחות האבטחה. אוהדים נוספים המתינו מחוץ לבלומפילד, קיללו וקראו נגד השחקנים ואנשי הצוות המקצועי. המשטרה עצרה שלושה חשודים בגין "תקיפה וניסיון פריצה למשרדי הנהלת קבוצת ת"א". לפי הודעת המשטרה, "התקבל דיווח כי עשרות אוהדים החלו להתעמת עם מאבטחי איצטדיון בלומפילד כאשר הם מנסים לפרוץ למשרדי הנהלת הקבוצה. כוחות משטרה שהגיעו מיד למקום, הדפו ופיזרו את הפורעים".
3 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א מאוכזב
אוהדי הפועל ת"א מאוכזב
שפל חדש. אוהדי הפועל ת"א מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם)
יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "התחושות קשות, התפרקנו. זה מאוד מאכזב ומאוד כואב, אבל זה הכדורגל וצריך לדעת איך להתמודד עם זה. קשה להסביר מה קרה לנו. בהפסקה הייתה תחושה טובה, כולם הרימו אחד את השני. אבל לא נכנסנו טוב, ספגנו שני שערים מהירים וכאן המשחק כבר היה גמור. השחקנים איבדו משמעת טקטית וריכוז וככה סופגים שערים נוספים. במחצית השנייה כל כדור עומק שלהם היה מצב לגול". אבוקסיס גם התיחס בקצרה להיעדרות של אמיליוס זובאס, שנפצע באימון המסכם: "אני עדיין לא יודע מה קרה שם. הוא נפצע באימון, לא ידענו מה חומרת הפציעה והבנו שהוא עלה על טיסה".
מאוויס צ'יבוטה, שכבש את השער המצמק עבור הפועל ת"א בפנדל, הוסיף: "נבוא לכל משחק כמו גמר, אין הרבה מה לספר על מה שקורה בחדר ההלבשה. נאמין עד הסוף שאפשר להישאר. שום דבר עוד לא נגמר, אנחנו נאמין עד הסוף".
3 צפייה בגלריה
אבוקסיס
אבוקסיס
"זה הכדורגל וצריך לדעת איך להתמודד עם זה". אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם )
3 צפייה בגלריה
פאסי ובנימין מאוכזבים
פאסי ובנימין מאוכזבים
הפועל ת"א מתחת לקו האדום. פאסי ובנימין מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם )
מאמן בית"ר ירושלים ברק יצחקי: "תחושות טובות לנצח כאן. אני מאוד גאה בשחקנים שלי על ההופעה הזאת. הכדורגל שלנו נראה טוב, אנחנו בתהליך. אני שמח שבאתי למועדון שרוצה לשחק התקפי, מגיע קרדיט גם לאלמוג כהן המנהל המקצועי שעושה עבודה מדהימה".
מד"א הודיעה כי צוות שלה הוזנק במהלך המשחק לגבר כבן 70 שהתמוטט ביציע. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה שבמהלכן חזר לו הדופק. לאחר מכן הן פינו אותו לבי"ח וולפסון במצב קשה.