עוד שחקן בכיר יעזוב הקיץ את מכבי חיפה? בטורקיה מדווחים ששלוש קבוצות במדינה מעוניינות בשחקן ההתקפה של האלופה דיא סבע, כאשר נשיא אנקרגוצ'ו, שסיימה במקום ה-11 בעונה הקודמת, אף טוען כי סבע סיכם את תנאיו במועדון. "הגענו איתו לסיכום על התנאים, ואנחנו עושים מאמץ לסגור את העסקה באופן סופי עוד השבוע", אמר הנשיא, פארוק קוג'ה. בתקשורת הטורקית חיזקו את דבריו של הנשיא וטענו שסבע כבר מצא בית ספר לילדו באנקרה.
בחיפה מקווים מאוד שסבע יישאר, בטח לאור העובדה שהקבוצה כבר נפרדה הקיץ מעומר אצילי ומוחמד אבו פאני, ותפרד גם מג'וש כהן. בנוסף, בחיפה מתכוונים להחתים קשר אחורי זר ואין מקום לזר נוסף - ואף ישראלי בשוק לא יכול להיכנס לנעליים של סבע.
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה דיא סבע
שחקן מכבי חיפה דיא סבע
ישה שערים ובישל עוד חמישה ב-16 הופעות ליגה במדי מכבי חיפה. סבע
(צילום: עוז מועלם)
כזכור, סבע בן ה-30 חתם בינואר במכבי חיפה לשלוש שנים וחצי, אחרי שעזב את סיבאספור הטורקית כי לא היה מרוצה מהעיר. העונה הוא כבש שישה שערים ובישל עוד חמישה ב-16 הופעות ליגה במדי מכבי חיפה, שסייעו לה לזכות באליפות שלישית ברציפות.
הקבוצה תפגוש הערב (רביעי, 18:00) את סט.פולטן מהליגה האוסטרית השנייה למשחק האחרון שלה במחנה האימונים שבאוסטריה, השלישי במספר. במשחק הראשון היא ניצחה 0:3 את אוניברסיטטה קלוז' ובשני הפסידה 2:1 לסלביה פראג.
מסאי דגו רוצה לצרף שחקנים נוספים על מנת להשלים את הסגל אך במועדון הבהירו שלא יוחתמו שחקנים בלחץ. ביום שלישי (21:00) תתארח מכבי חיפה אצל אלופת מלטה חאמרון ספרטנס במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות, ושבוע לאחר מכן תארח אותה למשחק הגומלין.